Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
Visa dem moves de aldrig sett förut plus att det är dags för brudarna att få orgasm för en gångs skull :D

Risken för Larzon e väll att han får ryggskott o behöver ringa ambulans me 2 blåpiller i mun... :D

BTW tror jag vet hur det är/känns o svälja satsen :gnissla:brinnerup

Svalde precis ett rått ägg :glömdet

Risken för Larzon e väll att han får ryggskott o behöver ringa ambulans me 2 blåpiller i mun... :D

Hahaha, helt rätt och därmed blev Larzon diskad!
Å andra sidan vet jag av erfarenhet att Larzon kan fixa det mesta med lite ståltråd så han najar nog bara ihop ryggjäveln och så använder han lite till att styva upp draken så det lär gå bra för honom som vanligt :D

2 st 20åringar är väl som en 40åring? Tar hellre en som vet vad man kan göra i sängen :tummenupp

Den som är älst borde ju faktiskt veta bäst...
Fast tyvärr så är det inte alltid så dom bästa är oftast dom som är mest "lösagtiga" oavsett ålder...

Att man har haft sitt körkort i 50år behöver inte betyda att man kör bättre än nån som bara haft det i 5år! :fakta

Men bästa sexet har man helt klart med nån man älskar... Som tex sin hoj! :tummenupp

.....
Men bästa sexet har man helt klart med nån man älskar... Som tex sin hoj! :tummenupp

Nog för att man älskar sin hoj men sex med den, njaaa :va , känns lite kallt o hårt överlag. I alla fall så här års när den står i kallgarage :D
Föredrar nog en varm karl för sexet :tuttar :D

Nog för att man älskar sin hoj men sex med den, njaaa :va , känns lite kallt o hårt överlag. I alla fall så här års när den står i kallgarage :D
Föredrar nog en varm karl för sexet :tuttar :D

När jag sa hojen så tänkte jag mest på mig själv...
Men som i ditt fall så funkar ju en karl aldeles utmärkt eller en tjej för oss killar..

Fast jag nöjer mig med hojen, brukar bli minst problem då även om den är lite hård...
Men det ska den väl vara för att det ska funka...? :tummenupp

Du får se upp med ordvalet där Jorma....

Tänk på vad R5+1 har som "sticky" under sina inlägg:7peta
Ja, den där gapiga tanten vill man ju fan inte ha att göra med!

:gnissla

Det är för övrigt för sent att tipsa Jorma om ordval. Med tanke på vad han rätt länge haft som "sticky" under sina inlägg. :lol

Ja, den där gapiga tanten vill man ju fan inte ha att göra med!

:gnissla

Det är för övrigt för sent att tipsa Jorma om ordval. Med tanke på vad han rätt länge haft som "sticky" under sina inlägg. :lol

"LIGGA" är ju helt i stil med vad vi killar ska välja.
Känslor däremot bör vi vara försiktiga med.

Det är bara ok att gråta till någon Lassie film.....för killar alltså:rolleyes:

Du får se upp med ordvalet där Jorma....

Tänk på vad R5+1 har som "sticky" under sina inlägg:7peta

Haha lägg ner vafan alla vet väl att jag bara skoja, vem fan bryr sig om känslor och skit liksom...? Ääh fuck det där alla vet väl att lill Jorma har sin kniv och sin spritflaska...
Spriten gör mig lugn och kniven har jag till korven... Det är fan kärlek!!! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman