Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Okej, jag utmanar bastuklubben som bestämt dejt samma kväll. :tungan

Folket har talat.....

FENIX..... Kl. 18:00 ---> drop-in
:fyllisar

Bord är bokat på fenix från kl 18:00 Då jag inte vet hur många vi blir sa jag ca 10-20pers, men att alla kanske inte äter.

Bordet är bokat i namnet: Sporthoj

Last edited:
Är vi inte för gamla för det stället? Eller har de börjat rikta in sig till en annan publik?
Alla Sthlms 18-åringar var där förut för att man fick en stor stark för 19:- fram till 22...

Iofs, billig öl är ju bra för oss som betalar mer än trafikförsäkring på våra sporthojar..

Är vi inte för gamla för det stället? Eller har de börjat rikta in sig till en annan publik?
Alla Sthlms 18-åringar var där förut för att man fick en stor stark för 19:- fram till 22...

Iofs, billig öl är ju bra för oss som betalar mer än trafikförsäkring på våra sporthojar..

18-åringar och öl till bensinpris. Perfekt!

Men nu är det yngre versionen av BusAnna som bokar denna gång dvs - spana-lammkött = Javisst!! :D Men som du säger ska man ha råd till mer än trafik på hojen så blir det sådana här ställen. Jag själv stördes inte av åldersgränsen sist, men man kan ju flytta sig efter man ätit om man känner för det :)

(Offtopic: tänkte att vi skulle öka på statistiken för ligga-garanti á la SH-pub lite (läs: mottagare ; Lindquist, PB, Bettskena mfl.) och då kan vi inte gå till sådana där fiiiina ställen)

(Offtopic: tänkte att vi skulle öka på statistiken för ligga-garanti á la SH-pub lite (läs: mottagare ; Lindquist, PB, Bettskena mfl.) och då kan vi inte gå till sådana där fiiiina ställen)

ni får gärna ligga med varandra; jag beblandar mig inte med pöbeln.

Ölen kostar 29 kr och buffén 20... Så 49:- samanlagt:)

Jo de är mycket ungt, men när ni kommer dit drar ni ju upp medelåldern;)

Själv har jag dottern denna dag och tror inte jag kommer loss...

Ha kul!

Jag fick visa leg på systemet för ett par veckor sen så jag lär passa in.

Edit: Fast jag dricker inte öl mer än i undantagsfall. Tacos äter jag inte heller. :gnissla

Last edited:
Har de någon åldersgräns uppåt? :brinnerup Blir jag insläppt så är det intressant :)

29 kr/öl. Det kan inte vara mycket skatt där inte. :)
20 kr för maten!! Finns det några levande hundar kvar på Södermalm?

Stället är väl ok om man är några stycken. Vi sitter ibland där innan matcherna och krökar och det finns väl inget direkt att klaga på om man skiter i att man är på ett sunkhak.

Självklart är bastu nice men det här måste ju toppa. Jag kommer iaf.

Ni får väll referera till mig när ni är där.. jag lär nog vara den yngsta i gänget som kommer smälta in bäst. :2cool

Kändes lite under ribban de där... Men jo tanken har slagit mig, men inte i samband med en SH AW...

Snälla, lämna flickstackarn hemma. Hon kommer ju att få men för livet om hon skall träffa SH- barbarerna. Hon kan väl åtminstone få hoppas att hon har en ljusare framtid än sin mor?

Vad skall vi hitta på i bastuklubben för att locka folk nu när vi har fått hård konkuren av Sanna och anna. Alla vet ju att dom har butiken öppen så fort det vankas arter work, jag hörde även rykten om klippkort och grupprabatt!

Offtopic: tänkte att vi skulle öka på statistiken för ligga-garanti á la SH-pub lite (läs: mottagare ; Lindquist, PB, Bettskena mfl.) och då kan vi inte gå till sådana där fiiiina ställen

De tre stösta älskarna mänskligheten skådat!
Sanna har koll på bitarna :D

Ps. du kan ta bort m.fl Ds.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma