Dags för årets sommarplåga (musik)

[immortal] skrev:
Om man får göra en seriös gissning så tror jag att "Emi - Anima libera" kommer att bli en riktig sommarhit... Ladda o njut :tummenupp

Inte en chans e ju en gammal låt....

heinz_p skrev:
Jag tippar på: The Ark - Some of us is gonna die young

O nej den är redan gammal....

Har redan hunnit tröttna... =(

Måste vara nått nytt färskt... Bluee Lagoon låten år också redan tjatig

[immortal] skrev:
Om man får göra en seriös gissning så tror jag att "Emi - Anima libera" kommer att bli en riktig sommarhit... Ladda o njut :tummenupp

Inte omöjligt, får man hålla ett öga på. Pöbeln brukar ju vara lite seg av sig. :)

Nja, jag har hittat två nya.
Amy Diamond - What´s in it for me
och
Schnappy das kleine krokodil - fy fan va trött jag är på den jävla låten!

heinz_p skrev:

Jag skäms, när den spelas...
jobbar på ett gym, även när det är radio så känns det ju som man har ansvar før vad som spelas :gnissla :3freak :4skrika

NoicE skrev:
Jag skäms, när den spelas...
jobbar på ett gym, även när det är radio så känns det ju som man har ansvar før vad som spelas :gnissla :3freak :4skrika

Ja..
"Schni schna schnappy, shnappy..." - håll käften din jäkla låtsaskrokodil! Extra jobbigt är det när man åker bil med folk som verkligen gillar den och vägrar byta radiokanal..då åker kettingen på keften så det smälär om dät :mad:

heinz_p skrev:
Ja..
"Schni schna schnappy, shnappy..." - håll käften din jäkla låtsaskrokodil! Extra jobbigt är det när man åker bil med folk som verkligen gillar den och vägrar byta radiokanal..då åker kettingen på keften så det smälär om dät :mad:

Ta en sväng førbi SR :banana

Har varit i Spanien ett tag och dör spelas K- Maro, Femme Like U väldigt flitigt. Den var en hit i Frankrike i slutet av förra året och när vi nordbor nu börjar leta oss söderut är jag säker på att några av oss tar den med oss hem.

Se bara på Macarena och The Ketchup song. Fast denna är 12 gånger skönare!

heinz_p skrev:
Nja, jag har hittat två nya.
Amy Diamond - What´s in it for me
och

Hmm... Amy har just fått en ny hit med "Welcome to the city", så jag tror nog mer på den...

Schnappi spelas ALDRIG på P3, förutom i "Hitlistan" på söndag kl. 12.00-14.00, där den just nu ligger 2:a.

Det är bara Mix Megapol :zpy som spelar Schnappi, och den FUCKO-kanalen lyssnar man INTE på. :kulspruta (Om man har några som helst krav på underhållning.)

Själv anar jag att en viss Grekisk/Göteborgs-låt kommert att gå ganska mycket den här sommaren...och jag har koll.

honkiie skrev:
jag hoppas att dom slutar spela they are building walls around us snart iallafall, den har plågat mig länge nu

Men den låten är väl inte dålig alls!

H4 skrev:
Men den låten är väl inte dålig alls!

Den har aldrig varit bra, moneybrother är ett överskattat svin som inte kan engelska. I början så var den väl inte så hemskt störande men efter 10 gånger så blev den dålig som fan och efter 100ggr så ville jag döda honom.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT