Dags att tippa Pro-SBK finalen

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag tror på en magisk final där alla ger allt för att dom måste:yoparty
1.Backlund (HAN ÄR I MINA ÖGON SOL KLAR PÅ MANTORP)
2.MadAlex (för att han måste va med backlund men det håller inte hela vägen)
3.Mårtensson (för att han nynnar petters det är min tur nu sen knudan o han dör före han släpper förbi papunen)

Hoppas på fint väder o ingen sc så förarna får göra upp o en riktig efter kontroll så allt skit snack om ful trim går i graven.

Alla bud skall vara inne senast 25/9 kl09,00 det är bara fegisar som tippar efter kval o träning sen kan oscar o papunen skriva så mycket dom orkar vi andra oxå.

Last edited:
Mortenzoni har nog svårt att komma på pallen om både Alex och Backlund håller sig på hjulen. Det är nog ingen högoddsare att en utav dem kommer att klota då det för båda två gäller att vara först, och då blir det förhoppningsvis följande pall:

1. Alex eller Filip
2. Freddy
3. Mortenzoni

Blir det klotning tror jag att det alex o papunen som krokar ihop då har vi Mårtensson som 2a:yoparty

Freddy har vunnit finalen sen 2005 så han blir svårslagen

men tror
1 Backis
2,Freddy
3,Alex
4,Mortenzoni
5.Petter
6,Tompa
7,Svensken

Svensken kör med gips och vinner. Solklart. Bara för att det går. Hur svårt kan det vara? Inte alls! HEJA SVENSKEN!

1: Alex
2: Freddy
3: mortenzzz

kör Svensken?

freddy,lundh och backlund.
i privat tror jag petter,tobbe och tompa.
david är nog fortfarande tyvärr lite öm.
linden krashar och rille bryter som avslutning på sin struliga säsong.
mortenzoni,nylund och cajback.gull. kör watz?har janne blivit frisk?mår lindström bra?kommer en sur stenberg efter knutstorp?en riktigt spännande sista race med många kandidater på alla pallplatser gör att det bara måste upplevas live!!!!

1. Backis revenge
2. Papunen
3. Lundh
4. Petter
5. Mortenzoni

Jag vill se Svensken på pallen, med gips/utan gips/med benet under armen, HUR SVÅRT KAN DET VA??? :yoparty

Vinner gör vit motorcykel med förare innehållande namn med lund.

Om det blir kallt kommer Lundh ta hem det, han kör snällare för däcken vad jag har hört. Freddy har problem med slitage och såväl Backlund.

Blir det varmt kommer Backlund eller Freddy ta hem det på ren vilja.

/ Jens

Det här tippar jag
1.Freddy
2. Svensken

Det här vill jag
1. Svensken
2.Freddy

1:a Pappunen brukar vara grym på Mantorp, så också denna gång.
2:a Lundh drar nog det längsta strået i kamp med Backlund.
3:a Backlund få ge sig i kampen med Lundh då bakdäcket inte håller.

*/ ?>
Back