Dags att tagga ner lite?

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Satt på väg in till jobbet som vanligt i morse. Halv-mörkt och blöt väg. Klockan var runt halv 6. Tomma vägar. Körde som vanligt som om jag stulit hojen. :gnissla

Märks att det börja dras mot hösten då jag hade känningar av driftande bakhjul lite här och var.

Men hur ska jag få in det i min reptilhjärna? Det brukar enbart finnas två lägen. På eller av. Vill inte ha ett tredje läge, dvs i diket eller under mötande fordon. Och jag mår bäst när det flyttar på sig.

Men jag vill fortfarande åka fort. :yoparty
Kanske dags att skaffa fullt kort och boka upp en ban-dag?

Inga prblem,
köp en effektsvag hoj! Sen kan du gasa bäst du vill. :-)

Min bandit är ju ingen fartraket iofs.. Så det där med att byta ner kanske inte funkar.

Vurpa har jag redan gjort. Det gjorde ont. :(

Problemet är ju att man kör lika jävla sakta på bana sedan :huvet

Där har du fel ,,jag krasha ordentligt på vägen för några år sen , å det har fått mig å ta det lugnare på gatan,
Men på banan kör jag som om det inte finns någon annan där ,jag ska bara komma först :Bugar

Där har du fel ,,jag krasha ordentligt på vägen för några år sen , å det har fått mig å ta det lugnare på gatan,
Men på banan kör jag som om det inte finns någon annan där ,jag ska bara komma först :Bugar

Gött för dig, så är det inte åt mig. Men å andra sidan vurpade jag på bana och inte på gata heller... Kanske därför :tungan

Om man "behöver" krascha ordentligt för att inse att man måste anpassa farten till rådande omständigheter så borde man nog fundera på att lägga ner hojåkningen helt om man har något intresse av att ha en framtid..

Inga prblem,
köp en effektsvag hoj! Sen kan du gasa bäst du vill. :-)

0-qt11-pink2.jpg

Krascha ordentligt, det brukar funka. Ett tag. :)

Funkar för mig ännu. Säkert 6 årsedan nu.

En otrolig higsider i endast 50 km/h.

Landade rakt på huvudet och min skinjacka gled upp så högerarm var bara ett stort köttsår.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul