Dags att starta en facebookgrupp??

Status
Ej öppen för fler svar.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Funderar på att starta Facebookgruppen Alla vi som kommer bjuda Swedie på en öl om han fixar gästboken. :öl
Jag behöver inte veta att nån postat i en gästbok jag postat i. Däremot vill jag gärna veta om nån postat ett svar på ett av mina inlägg.

Vilka är med? Kommer Swedie bli dyngfull, eller bara lite lullig?:fyllisar
1. Busan

Du startar en tråd på det här forumet om ifall du ska starta en grupp på ett annat forum för att prata om det här forumet? :va Ja jävlar...

Oj då, ironin är visst död. :död

Om jag skriver i klartext vad jag menar då så att alla förstår utan problem:
Är det bara jag som tycker att det är irriterande att det blinkar hej vilt så fort nån annan fått inlägg i sina gästböcker?

Är det bara jag som tycker att det är irriterande att det blinkar hej vilt så fort nån annan fått inlägg i sina gästböcker?

Jag tycker det är oerhört irriterande, så jag startade en grupp på facebook. "Tobaksulven" heter den :)

De e ju som på facebook, de blinkar hejvilt såfort nån av mina vänner kommenterat nåt, fått nåt kommenterat eller bara råkar vara i närheten av datorn.

Anna, du hade fått bättre gensvar om
ditt förslag hade varit att ta bort mig från internet......hela internet alltså!

Anna, du hade fått bättre gensvar om
ditt förslag hade varit att ta bort mig från internet......hela internet alltså!

Har redan skrivit till chefen för internet och bett honom banna dig. Du försvinner snart. :hej

Din gästbok är fan värst, det blinkar hos mig 20 gånger om dan. :D

Eftersom FB-grupper samt bloggar är till för tjejer och smyghomos, så varför inte.
Ha så skoj.

Eftersom FB-grupper samt bloggar är till för tjejer och smyghomos, så varför inte.
Ha så skoj.

Hade jag varit homo hade jag satt på dig över köksbordet på släktträffen för att bevisa att jag inte är smyghomo. :tungan

Din gästbok är fan värst, det blinkar hos mig 20 gånger om dan. :D

Det verkar som Swedie har lagt in en funktion i form av en Spy Bot som letar efter stiliga och roliga killar och därför får du avisering om att sådan har hittats och länkning till dennes gästbok görs.

Det jobbiga med den funktionen är att den verkar ha smugit sig in i gaytråden varför det blinkar hos alla homos också vilket gjort att min inbox översvämmats av förslag om udda penetreringar och analbaguetter osv.

Snälla Swedie, ta bort den funktionen för kunde jag så skulle jag låta bli att vara stilig och rolig men det kan jag inte.

Last edited:
Det verkar som Swedie har lagt in en funktion i form av en Spy Bot som letar efter stiliga och roliga killar och därför får du avisering om att sådan har hittats och länkning till dennes gästbok görs.

Jo jag vet, och tummen upp för det, jag gillar snygga och roliga killar. :tuttar Men det är en fet bugg i programmet för det blinkar även när du får inlägg!
Jag har faktiskt sett dig IRL en gång och det var sannerligen ingen vacker syn. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP