Dags att ställa av hojen

Ställa av? Nu ere Motardsäsong,sedan blir det Offroadsäsong för att sedan avslutas med dubbdäckssäsong. Sedan blir det Offroadsäsong för att börja om med Motardsäsong.
Frågor på det?

ställs i viloläge när saltbilen konkurrerar om utrymmet så en bra vinter vilas de inte alls

tänkte hämta min hoj i helgen, som står 80mil norrut, så jag vill gärna köra innan vintern kommer!!!
Men visst, nån gång måste man ju ställa av...

Fick så sjukt billig försäkring i år så den kan lika gärna vara påställd. Annars brukar jag ställa av vid första snön

Ställa av

Faan , kallt,blåsigt och regn , vad göra. :mad: Nu är det dax att ställa av. Kör månaden ut. I morgon blir det en långtur om vädret är det rätta. Tror jag förvarar hojen i vardagsrummet i vinter. :D Känns bäst så. Sen är det bara att vänta på snön och starta skotern (Ski-Doo Formula III). Kan lova er att det är minst lika kul att köra skoter.:yoparty
Ha det bra !

Jag ställde av den 26:e augusti. Måste vara rekord...:(
Men så är det när kroppen är i Lule och älsklingen i söder.

Ställer inte av min alls, har en sån åretrunt försäkring. Nu står hojen i sovrummet, har ingen garageplats över vintern (400 spänn månaden!!!) Kanske blir en sån här i hallen när man inte kan hålla sig längre i vinter :hojbusa
Va ute i torsdag, solen sken men va iskallt ändå så fästet va inte det bästa men blev en fin tur, hoppas på några såna dagar till, september brukar ju vara hur fint som helst !

Tills dess :hoppa

Perris; skrev:
Ja, sluta nu, jag deprimerar ihop till ingenting som ni håller på! Jag kommer köra tills jag möter snöplogen i favoritkurvan. Sluta vara så jäkla förståndiga nu!

/perris
Rätt inställning!:tummenupp

Min är påställd året runt :)

Förra året åkte jag sista turen dan innan julafton (Sthlm-Gävle),
Men hemvägen vart inte förrens i April...för Gud fällde ner vita högar i mängder där uppe *skratt*

Men nu när vi ändå snackar om på och avställning. Jag har också en åretrunt försäkring men skulle vilja ställa av den under vintern då den bara står och kostar en massa massa pengar, men det går ju inte hos bilsport mc. Men om man gör ett ägarbyte och struntar i att ha den försäkrad under vintern? eller är det någon skum lag som säger ifrån detta?

Jag ställer aldrig av.
Att torrbryta hjälper dock den värsta ångesten under den mörka, blöta och kalla tiden...

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!