Han börjar bli lite girig, han har ju redan miljoner och åter miljoner på sitt och familjens konton.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,792551,00.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:Han kan ju betala själv.
Cervantes skrev:Tycker han kan få ha kvar sin fattning i sig då det är väldigt bra reklam för sverige: MEN det måste ju va hejd på mängden pengar vi skyfflar åt han! några miljoner om året kan han få som lön MAX och skötseln av slotten ska förläggas till staten
du är snuskigStarstriker skrev:Jag skulle gärna betala några hundra lappar mer i skatt om jag fick nyttjanderätten till någon liten prinsessa under några sommarmånader.
JonasSE skrev:du är snuskig
GRATIS TJEJ??? Du vet väl om att det är fult att ljuga! Har aldrig funnits gratis tjejer och kommer aldrig finnas!!!Starstriker skrev:App app!
För övrigt faller inte prinsessorna mig i smaken överhuvudtaget. Har min egen. Hon är gratis och dessutom ljusår bättre på alla sätt.
Starstriker skrev:App app!
För övrigt faller inte prinsessorna mig i smaken överhuvudtaget. Har min egen. Hon är gratis och dessutom ljusår bättre på alla sätt.
Starstriker skrev:Vaddå, det är ju hans kåkar, då får han väl se till att hålla de i skick? Är det för dyrt kan han ju sälja några? Vet inte hur många slott som ägs av kungahuset..... för att inte tala om alla andra fastigheter och allt land. tycker att han borde rätta munnen efter matsäcken precis som alla vi andra. Jag skulle gärna betala några hundra lappar mer i skatt om jag fick nyttjanderätten till nåt litet slott under några sommarmånader.
(Själv bor jag inte i något slott, för jag har inte råd.)

Bandido skrev:Han börjar bli lite girig, han har ju redan miljoner och åter miljoner på sitt och familjens konton.
Skillnaden är väl att du ändå måste betala för stackaren trots att du även betalar till kungen. Sen får hellre "stackaren" mina pengar än kungen. Till och med vi "kapitalistsvin" måste väl ändå förstå att det är bättre att hjälpa nån som behöver hjälp än att ge pengar till någon som redan har hur mycket pengar som helst?henrikkrueger skrev:Ser gärna att en del av mina skattepengar går till HMK. Hellre till honom än till någon "stackare" som är fucked for life ute i en förort någonstans och suger ut bidrag!
honkiie skrev:Skillnaden är väl att du ändå måste betala för stackaren trots att du även betalar till kungen. Sen får hellre "stackaren" mina pengar än kungen. Till och med vi "kapitalistsvin" måste väl ändå förstå att det är bättre att hjälpa nån som behöver hjälp än att ge pengar till någon som redan har hur mycket pengar som helst?
Det här är sporthoj, tror fler kommer bli upprörda över mitt uttalande än ditthenrikkrueger skrev:Hur många som helst kommer hata mig nu, men bring it on för f-n...

henrikkrueger skrev:Ser gärna att en del av mina skattepengar går till HMK. Hellre till honom än till någon "stackare" som är fucked for life ute i en förort någonstans och suger ut bidrag!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |