Dags att räkna med bilder!

A-star skrev:
Det är ju bild nr: :7peta :hihi (Gränna)..............Bild nr:937

Fina bilder. Du är verkligen jätteduktig :rolleyes:
Men du får hitta en annan tråd att sätta in dina naturbilder i. Vissa av oss har blivit så hjärntvättade att vi faktiskt tar denna tråd på högsta allvar.

941ruralsign.jpg

Last edited:
St.Anger skrev:
Fina bilder. Du är verkligen jätteduktig :rolleyes:
Men du får hitta en annan tråd att sätta in dina naturbilder i. Vissa av oss har blivit så hjärntvättade att vi faktiskt tar denna tråd på högsta allvar.

52_1.JPG

941? Ser jag så dåligt..

941.gif

Mr. Dante skrev:
941? Ser jag så dåligt..

941.gif

Vad har du tagit för något? Du vet att brunt rökheroin inte är lagligt va? Vad var det för fel på 941 innan som gjorde att du kände att en till blir nog bra? Eller vill du börja räkna nedåt nu istället? :tungan

Last edited:
St.Anger skrev:
Vad har du tagit för något? Du vet att brunt rökheroin inte är lagligt va? Vad var det för fel på 941 innan som gjorde att du kände att en till blir nog bra? Eller vill du börja räkna nedåt nu istället? :tungan

Fan är det olagligt? Det sa inte försäljaren... :brinnerup

pa_946w_bills.jpg

Är det bara jag, Red Baron, Morlock och ett fåtal till som förstår hur denna tråd fungerar? Har vi ockuperats så mycket att bara vi kan förstå det? Det faller mig fortfarande ganska logiskt. Siffran/talet ska synas PÅ BILD samt att har någon lagt upp ett tal innan så lägger man INTE UPP SAMMA TAL IGEN i annan tappning.
Att räkna kan väl alla, hoppas jag, så titta på bilden innan och se vilket tal den innehåller. Är du osäker kan du (med vissa undantag) titta på bilden innan dess och med lite klurighet komma fram till vilket nummer som kommer näst efter det.
:3freak
Jag känner mig lite löjlig som blir irriterad på dessa skitsaker, men av någon anledning gillar jag att pyssla med det här, Jobbar natt och har inte så mycket att göra, så detta hjälper verkligen tiden att gå mycket fortare. :pannkyss

Last edited:
PAUL REYNEN - # 947 American Federation of Motorcyclists
SUPER DINOSAUR CLASS Champion* for 1999, 2000, 2001
paul_947.jpg

* AFM klasser

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP