Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hemsidan öppnade i dag och nu har vi åtta SRW-körningar och fem heldagar på Knudan att se fram emot.
Eftersom jag inte har nån gathoj längre så blir det fokus på att försöka hinna köra så många som möjligt av dessa. Nån annan med samma tankar?

Tänker hyra (eller köpa släp) och tält för mer än en hoj så jag tänkte att vi kunde skapa ett RoH-camp på varje körning, jag hade trevligt de gånger det hände i år.
Vet redan nu att jag kommer att inleda min semester med en dubbeldag på Knudan den 12:e - 13:e juli!
Go start på sommarledigheten!
Styrelsen har dessutom arbetat fram ett attraktivt "boka tidigt" erbjudande. Om man betalar in sin medlemsavgift på 500 spänn nu i januari och sedan bokar några körningar innan siste mars så är medlemsavgiften "intjänad" på nolltid (t.ex en Knudan + en SRW)
Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.
SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK
Priser 2012 för icke medlemmar
SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK
Ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt.
Eftersom jag inte har nån gathoj längre så blir det fokus på att försöka hinna köra så många som möjligt av dessa. Nån annan med samma tankar?

Tänker hyra (eller köpa släp) och tält för mer än en hoj så jag tänkte att vi kunde skapa ett RoH-camp på varje körning, jag hade trevligt de gånger det hände i år.
Vet redan nu att jag kommer att inleda min semester med en dubbeldag på Knudan den 12:e - 13:e juli!
Go start på sommarledigheten!

Styrelsen har dessutom arbetat fram ett attraktivt "boka tidigt" erbjudande. Om man betalar in sin medlemsavgift på 500 spänn nu i januari och sedan bokar några körningar innan siste mars så är medlemsavgiften "intjänad" på nolltid (t.ex en Knudan + en SRW)
Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.
SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK
Priser 2012 för icke medlemmar
SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK
Ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt.
Last edited: