Dags att planera RoH camp på SSEmses körningar 2012!

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hemsidan öppnade i dag och nu har vi åtta SRW-körningar och fem heldagar på Knudan att se fram emot.
Eftersom jag inte har nån gathoj längre så blir det fokus på att försöka hinna köra så många som möjligt av dessa. Nån annan med samma tankar?

2012.jpg

Tänker hyra (eller köpa släp) och tält för mer än en hoj så jag tänkte att vi kunde skapa ett RoH-camp på varje körning, jag hade trevligt de gånger det hände i år.
Vet redan nu att jag kommer att inleda min semester med en dubbeldag på Knudan den 12:e - 13:e juli!
Go start på sommarledigheten! :yoparty

Styrelsen har dessutom arbetat fram ett attraktivt "boka tidigt" erbjudande. Om man betalar in sin medlemsavgift på 500 spänn nu i januari och sedan bokar några körningar innan siste mars så är medlemsavgiften "intjänad" på nolltid (t.ex en Knudan + en SRW)

Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.

SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK

Priser 2012 för icke medlemmar
SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK

Ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt.

Last edited:
Medlemsavgiften kan du betala in nu. Det har jag gjort, med VISA-kortet.
Bokningen till körningarna öppnar 2012-02-12.
"Nästa bankörningsarrangemang är 2012-04-29, Sturup 4 tim - EM, klockan Halvdag. Bokningssystemet öppnar 2012-02-12 för medlemmar, respektive 2012-04-15 för icke medlemmar."

Se kalendern:
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22

Äntligen ser det ut att bli ett race år:

Hoj Check
3 Förare Check
Crew Nja, dags att börja jaga folk
Träning Sydskånes bandagar inplanerade

Fan, 2012 kunde börjat sämre

Bet det den 25 jan sen ska det bokas på knutan med duken.

Det beror ju helt och hållet vilket schema du lägger upp för DC står gärna med flaggorna.

Roligt initiativ!
Ska försöka köra så många bandagar jag kan detta året.
Sturup har jag aldrig kört med MC så den ska bli rolig att prova den.
:)

Liten påminnelse bara:

"Alla är välkomna som medlemmar i föreningen Sydskanes Emse. Av administrativa skäl tar vi in medlemmar under januari månad. Medlemsavgifterna bildar sen en del av det kapital vi tidigt på säsongen kan boka banor för.

Medlemsskapet betalas mellan 1-31 januari varje år.
Är inte ditt medlemsskap betalat absolut senast den 31 januari, räknar vi att du släppt din medlemsplats i föreningen."

Mer info:
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=10

Nu har jag också betalat medlemsavgiften, efter mycket om och men.

Jag kanske är petig och bortskämd, men jag kan tycka att det hade varit JÄVLIGT bra med en direktlänk till betalningen, istället för att man ska gå in och boka den som en körning.

Framför allt kan det ju stå något om betalningen på medlemskaps-sidan..

Tänk nu på erbjudandet om "boka tidigt rabatt". När ni nu betalt in er medlemsavgift på 500 spänn och sedan bokar några körningar innan siste mars så kan ni "tjäna in" medlemsavgiften på nolltid (boka t.ex en Knudan + en SRW)

Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.
SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK

Priser 2012 för icke medlemmar

SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK

Det tar lite längre tid att tjäna in medlemsavgiften om man inte bokar tidigt, då får man köra två SRW och en Knudan alternativt två Knudan (vilket nog är rätt vanligt bland våra medlemmar).
Som medlem så får man givetvis boka dagarna tidigare än en icke medlem! :tummenupp

Ordinarie priser (från och med 1/4 2012):
Priser 2012 för medlemmar.
SRW 4-tim: 600 SEK
Knutstorp: 1100 SEK

De andra arrangörerna tar en slant ytterligare för en bandag på Knudan.

Racing4fun tar ca: 1800 SEK/dag eller 1600 SEK/dag beroende om man bokar en eller två dagar. Lunch ingår ej.

Zenergy Racing har inte kommit med sina priser per dag än. Så just nu vet man bara vad det kostar per dag om man bokar tre eller fyra dagar sammanhängande. Då blir det ca: 1200 kr / dag om man bokar 4 dagars-arrangemanget och ca: 1300 kr om man bokar 3 dagars-arrangemanget. Lunch ingår ej.

Som sagt, ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt :tummenupp

jag tänkte boka:

Knutstorp - 1 juni

Knutstorp - antingen 12 eller 13 juli

Knutstorp - 31 augusti

så ni andra som tänkt boka, skriv upp dagarna ni tänkt köra så ser man enkelt vilka det blir i "roh-camp" vid varje körning :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka