Dags att hetsa och spekulera i NEC/REC på Mantorp

Ska Sölis köra? Han har ett oerhört bra själv förtroende på regn :yoparty
Kör med järn mot järn på bromsbeläggen, delvis för han tycker att det låter normalt så, och att han inte bromsar omkull sig igen och igen och igen :tungan
Lycka till RRR 63 :)

Ska Sölis köra? Han har ett oerhört bra själv förtroende på regn :yoparty
Kör med järn mot järn på bromsbeläggen, delvis för han tycker att det låter normalt så, och att han inte bromsar omkull sig igen och igen och igen :tungan
Lycka till RRR 63 :)
Såvitt jag vet mönstrar vi den ordinarie stjärnuppställningen; Sörebo, Hugo och undertecknad.

Endast ett set däck och samma bromsbelägg hela säsongen är en hederssak.

Såvitt jag vet mönstrar vi den ordinarie stjärnuppställningen; Sörebo, Hugo och undertecknad.

Endast ett set däck och samma bromsbelägg hela säsongen är en hederssak.
Lunkan & jag lökmekar, vi kör på beggade ostar som vanligt, bromsbelägg kan man vända på säger Zölis.

Sugo kanske är på date men det fixar sig.

Be afraid :yoparty

#63 RRR laddar hårt med helhelg för att kunna håna Vingelmar Tjockagård på söndagen.

Det har varit oroväckande tyst från Stockagård det senaste, men med tanke på vad som har hänt så kommer ni nog kunna håna honom redan på lördag... ;)

Skåneligan har varit och fusktränat på Mantorp idag. Olof, som aldrig har kört banan, inledde med att hålla fullt för länge på rakan PÅ DET FÖRSTA VARVET, och han korsade bollhavet i 100 knyck nånting. Är det en traktor så är det...

Skåneligan har varit och fusktränat på Mantorp idag. Olof, som aldrig har kört banan, inledde med att hålla fullt för länge på rakan PÅ DET FÖRSTA VARVET, och han korsade bollhavet i 100 knyck nånting. Är det en traktor så är det...

:hihi Det var orginellt gjort!

:D :D :D :D :D

Tom Kent Racing Räknar me att vara topp 50 i Nec
Starkast i depån å på kvällskvisten.
Så här såg det ut när 2st Tom Kent hojar kör brett.
Cooolbo på 58:an
37.5% på 117

Startuppställning:
Dagdrömmaren
The Stig
37.5%

Jag hejar på er BC! :D :yoparty

Buuhuu gammal dämpare huhuuuhuhuu... :hihi

Nej, det har inget med det att göra. Bara att jag inte fick köra nånting på regn med mina regndäck. Köra på torrt med regndäck är liksom ingenting att tävla i.

Ja, det tycker jag. Din pinsamma regnkörning i finland tex, finns inget att skylla på för dej......

Haha, "t.ex."? Detta var den enda händelse du kunde gräva fram. Faktum kvarstår att ditt mål att köra snabbare än mig på alla banor i år hittills har misslyckats fullständigt. 'nough said

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...