Dags att hetsa och spekulera i NEC på Mantorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
#112 Fag-El kommer att vinna, tvåa blir #1 Fag-heim, trea blir #18 Alltid väck.

Jag kommer personligen att leda mitt team #63 RRR till en topp 10 placering.

#5 FET kommer att få Kit-problem eftersom dom nu förbrukat sin tur för i år.

/Erste über team manager

Fel på alla placeringar. HET kommer att äga som vanligt, tvåa blir Offknuffs hjältar på kivikhojen. KGB(killar gillar balle) kommer tillbaka i stor stil och klarar för ovanlighetens skull hela racedistansen med samma motor. Hagg-heim får storstryk, 51:a plats är inget att skriva hem till mamma och berätta. Fag-el har fortfarande inte lyckats med försäsongstestandet och spenderar större delen av racet i depån, justerande på en trilskande styrdämpare. P-r-o-Act lyckas betydligt bättre än på falken, med en stark avslutning av robban tar dom målflagg som 17:e efter en mindre inspektion av gräset i mjölbykurvan.

#44 dajm i night glömmer regndäcken hemma och kasar runt på slicks i ösregnet.

Ni har missat ett team som med en jävla massa strul ändå blev fyra på Falken... Denna gången blir det på en 1000 o med en joker eftersom jag inte är hemma!

Ni har missat ett team som med en jävla massa strul ändå blev fyra på Falken... Denna gången blir det på en 1000 o med en joker eftersom jag inte är hemma!

Ja , han är verkligen SLUT på riktigt. Flytt landet och allt.

Ja, ja det var kul så länge det varade och vi tackar Oscar för tiden som varit,:(

sign "En pokal mer än Oscar i år och inte riktigt lika slut"

Ja , han är verkligen SLUT på riktigt. Flytt landet och allt.

Ja, ja det var kul så länge det varade och vi tackar Oscar för tiden som varit,:(

sign "En pokal mer än Oscar i år och inte riktigt lika slut"

Lite tuffare nu än när du med darrande underläpp drog dig ur tävlingen på torpet för att du själv insåg att du var för kass... ;)

Jag hittar inte team Flintstone i startlistan, är du säker på att ni fick komma in som wild card med tanke på er svaga insats nu senast.

Jag tror vi kommer leda....
Första timmen... :D
Watz kommer altså att starta, då kanske du slipper att köra då.

:tungan

Last edited:
Lite tuffare nu än när du med darrande underläpp drog dig ur tävlingen på torpet för att du själv insåg att du var för kass... ;)

Hrrmm,host, harkel vad babblar du om? Det där har inte hänt. Inte i min värld iaf. Det säger min mentale coach och honom litar jag på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT