Dags att hetsa inför rejsen på falkenberg i helgen!

soppatorsken skrev:
Joo, jag vet. Så jag tänker inte ens vara på plats för att se katastrofen.
Fast enligt honom själv så är han inte ens snabb, fast jag tror att han mörkar.
Varför kör inte du ERF med Mille-R :va

Man kanske skulle hinna med att se två rejs på lördag. KM på Knudan och ERF när hindenburg har strandat i lecahavet! :banana

Nr:18 skrev:
Kommer INTE att vurpa. Regnar det så ska vi vinna.

Säger väl sig själv att du kommer klota när du har ett skinnställ som fortfarande ser ut som latexdressen du annars har på dig på helgerna!?

oscar skrev:
Säger väl sig själv att du kommer klota när du har ett skinnställ som fortfarande ser ut som latexdressen du annars har på dig på helgerna!?
Spolformen dränerar regnet från kroppen. Tyngden i ekipaget ger överlägset våtgrepp.

soppatorsken skrev:
Har inte råd, tid eller ork. Men som sagt, nästa år....
Fan, nu har jag ringt sista livlinan och ingen jävel har råd o köra eller så e dom sjuka. Någon som vill köra CBR600 -01 med mig?
Dessutom behöver jag en växelspak till Torskens hoj som han så lägligt körde av på Gåsen, någon som har att låna ut eller sälja?

Mille-R skrev:
Fan, nu har jag ringt sista livlinan och ingen jävel har råd o köra eller så e dom sjuka. Någon som vill köra CBR600 -01 med mig?
Dessutom behöver jag en växelspak till Torskens hoj som han så lägligt körde av på Gåsen, någon som har att låna ut eller sälja?
Kan kolla med en lokal förmåga som inte hänger på nätet. Han kör CBR 600 själv...

Äh, jag skulle kanske kunna tänka mig att köra! Vad skulle det kosta? Och blir det regn vill jag inte alls vara utomhus..

Mille-R skrev:

ja

nej

:7peta

Senaste väder är enligt TV4 skurar och enligt SVT sol med lätt molnighet. Please please soool!

En annan grej. Om man är nere i tid på fredag, kan man sno åt sig en depåbox då och slippa sätta upp tält?

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden