Dags att hetsa i NEC & REC på Anderstorp 2008

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det ryktas att Humlan har fått tag på en ny raket, Skålman har dock gett Humlan mek/kit förbud denna säsong, detta innebär att Fiver kommer att vara farliga på Torpet.

#78 Miljömedvetna räcers DNS:ar pga besvikelsen när Zolitch varvade Mozz nu senast på Falken.

#1 Svingar sig upp kanske.

Skåneligan kommer att få svårt med orginaltank på Torpet.. Kanske.

#18 Alltid Väck kommer att vinna gissar jag.

Skåneligan har bara sånt flyt en gång och hamnar utanför pallen.

Lindström dyker inte upp.

Striden kommer denna gång bli ärlig och stå mellan Fiver o Allt i Däck. Humlan lovar 39or och kör 42or. Robban har krashförbud och Oscar orkar nästan 20 minuter.

Kim och Hägerström har ännu inte lärt sig att man ska låta bli o trimma, utan en 200-hästarsmotor sitter i hojen. Om den håller är ännu ovisst. För att citera Jensen "Litt mer kompressjon så går'en gott".
Galferskivor äter upp bromsbelägg så dessa är bytta mot orginal.

Det blir sol...

Jag ska köra lågo 42:or med Flugans R6:a, det får kosta vad det vill. Skinnstället är det redan hål på ändå :yoparty

Vi ska spöa bröderna wikberger och PRO racing från götet trots handikapp på 400 cc :D

Nu vet jag att det inte finns något att se i Anderstorps lecahav så jag håller mig på banan istället! Flugan har rostat av på falken nu så han blir livsfarlig.

Tillsammans med vår helt outstanding tiimkruuv kommer vi regera i REC :yoparty

Det blir regn, Kim stannar i depå och låter mikael leka på egen hand. Vi toppar laget med 3 försteförare och vinner med 22 varvs marginal till Alltid Näck:yoparty

Det blir regn, Kim stannar i depå och låter mikael leka på egen hand. Vi toppar laget med 3 försteförare och vinner med 22 varvs marginal till Alltid Näck:yoparty
#18 Alltid Respekts Bo-Mikael sitter i garaget och limmar dubbla belägg inför kommande race, Kim vilar sig i form som vanligt och DnQ biter på naglarna, om man inte sköter sig i detta team så hämtas man nattetid av stora farliga tatuerade män med mörka solbriller.

#5 Hiv-er, Det ryktas att klantmeken Oscar har vissa problem med att få oken att sitta kvar, Augustini sitter i skamvrån och räknar vad senaste racet kostade per varv, Humlan biter ihop och tänker aldrig ge upp.... ALDRIG.

#70 Mc Doc hyr in ännu fler A-förare och ser hela racet från betongläktaren iklädd betongkeps.

#11 Improviserad Rajjsings Lasen sitter och snuttar med sin BOTT traktor medans Json och Mad Mats suckar över suckan.

Menar du Nr: 18 som i Humlan eller som i Allt i Däck? :va

Helgardering?

Utöver det som händer i supportklasserna så kommer det ett nytt farligt team till REC :yoparty

Alltid Bäst ,menas min vän. Fumlan har köpt nr 5 i NEC/REC av Brånalt för all framtid för en stor påse pengar.

Så du menar att vi får nöjet att se dig på banan igen? Skojigt!

Jag ska köra lågo 42:or med Flugans R6:a, det får kosta vad det vill. Skinnstället är det redan hål på ändå :yoparty

Vi ska spöa bröderna wikberger och PRO racing från götet trots handikapp på 400 cc :D

Nu vet jag att det inte finns något att se i Anderstorps lecahav så jag håller mig på banan istället! Flugan har rostat av på falken nu så han blir livsfarlig.

Tillsammans med vår helt outstanding tiimkruuv kommer vi regera i REC :yoparty
Mohahaha... jag hade inte sovit en blund om jag var du. Igårkväll testades tidsmaskinen på Anderstorp :hojraket och det ryktades om låga 1:35 :rolleyes: . Jäsh i Mura rejzing kommer att få se :arsele :D

Vem lånade ni ut hojen till då :hihi ?
Här lånas det inte ut nåt, bara gamla hederliga B-förare vårt team. BTW, Mattias sa att han skulle moona när han kör om dig på rakan.

Hur vågar du förresten låna ut din hoj till Johansson, det kommer att bli dyrt!! :D

Här lånas det inte ut nåt, bara gamla hederliga B-förare vårt team. BTW, Mattias sa att han skulle moona när han kör om dig på rakan.

Hur vågar du förresten låna ut din hoj till Johansson, det kommer att bli dyrt!! :D

Jag har inte vart omkull i år :mattias

#11 Improviserad Rajjsings Lasen sitter och snuttar med sin BOTT traktor medans Json och Mad Mats suckar över suckan.

Lasen, Json och Mad Mats ska med kompetent depåpersonals hjälp försöka komma i tid till starten, med transponder på denna gången.. Slutar med en topp 5 placering. Lasen har gott om tid att snutta med Ducatin mellan NEC och BOTT-racet :)

På söndagen ger vi i "B-laget" oss ut och rejsar, med målet att även denna gång lägga varvtider som GSXRMicke aldrig ens varit i närheten av att prestera...:)

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande