Dags att hetsa i NEC & REC/BOTT & SP på Knudan

SNYGGG???!!!!!
E du inte klok människa!!!
O ung e han f*n inte heller :)

Klok är han nog men, ja , Hybris-Humlan du vet.

Om någon skulle vilja ha/behöver en förare så är jag till hands.
Det hade varit skoj och jag tror mig kunna vara en tillgång.

/Kristoffer

Fiver behöver tydligen förstärka nu när det bara är två kvar som platsar.

Och du vurpar ju aldrig på Knudan eller hur?

Last edited:
Hmmm, vad är du nu ute efter??! :mad:

Hehe, Humlan kan inte ha varit nykter.!! :)
Han vill ha dig själv, inte bara som förare utan som förförare, seså fram med :arsele nu

Ago läste inte det finstilta i Divers kontrakt
Skålman och Humlan har en hemlig pakt
Humlor gillar att pollen sprida
Det bästa han vet är att på killar i läder rida
Nu får Ago smaka batong
Hela natten lång

Last edited:
Det var inte många SP som skrivit. Nu vill jag också lämna ord!
HEJA PÅ MIG!!!! :D:D:D:D:D:D
89 % säkert att jag kommer...

#63 RRR har det ovanligt struligt denna gång, teamchefen övervakar remote, tredjeförarens bil har brunnit upp, Sugo håller på med annat, han har lökat bort vår transponder och Zölis vill helst gå caddie istället.

Men det kommer att lösa sig och vi kommer till start.

Vi har iaf mekaniker/tankare... kanske.

#63 RRR har det ovanligt struligt denna gång, teamchefen övervakar remote, tredjeförarens bil har brunnit upp, Sugo håller på med annat, han har lökat bort vår transponder och Zölis vill helst gå caddie istället.

Men det kommer att lösa sig och vi kommer till start.

Vi har iaf mekaniker/tankare... kanske.
Ja, men förutom att den uppbrunna bilen inte har någon ersättare för transporten ned än, Sugo är hemma och är förtryckt man med ungjävlar, Sölis ska lira golf mellan stinterna och transpondern är försvunnen har vi ganska bra ordning på teamet.

Behövs kåpglas?

Det var inte många SP som skrivit. Nu vill jag också lämna ord!
HEJA PÅ MIG!!!! :D:D:D:D:D:D
89 % säkert att jag kommer...

Ojojoj vad du kommer bli från åkt. Ja just de Hampus har tagit tag i fjädringen på lill-missilen som nu är bättre än nånsin. flyttade fram bromspunkten på lms efter rakan med 20-30m och blev ändå för tidigt. Dock långsammare varvtider men det är för jag inte är van vid att banan stötter tillbaka så hårt. Känns att hojen har mer att ge nu så Knudan som jag inte kört på ett år blir kanon.

(om jag tänkte rätt och det gick långsammare på lms för att jag körde på samma växlar som innan fast jag drevat om och att jag trodde mig veta hur man skulle köra den banan) :tungan

Hoppas vi ses där :)

Ojojoj vad du kommer bli från åkt. Ja just de Hampus har tagit tag i fjädringen på lill-missilen som nu är bättre än nånsin. flyttade fram bromspunkten på lms efter rakan med 20-30m och blev ändå för tidigt. Dock långsammare varvtider men det är för jag inte är van vid att banan stötter tillbaka så hårt. Känns att hojen har mer att ge nu så Knudan som jag inte kört på ett år blir kanon.

(om jag tänkte rätt och det gick långsammare på lms för att jag körde på samma växlar som innan fast jag drevat om och att jag trodde mig veta hur man skulle köra den banan) :tungan

Hoppas vi ses där :)

Okej. Vad synd att inte jag kommer då. Ekonomin räcker inte till. :( Men efter Knudan finns ett race kvar, ett race! :P Och vet du vart? ANDERSTORP!! :D Då blir du så såååå spöad. För jag ska träna minst en gång innan!!! :D :såjaponken MAHAHHAAH!

Okej. Vad synd att inte jag kommer då. Ekonomin räcker inte till. :( Men efter Knudan finns ett race kvar, ett race! :P Och vet du vart? ANDERSTORP!! :D Då blir du så såååå spöad. För jag ska träna minst en gång innan!!! :D :såjaponken MAHAHHAAH!

Ajdå trist :( men men anderstorp ja då jäklar blir de fight :yoparty

Rapidoracing75 måste tyvärr lämna WO, ordinare förare Christer pallade inte en liten marksyning på Mantorp, skyller på spricka i revben:va
Reservföraren banga idag pga av förkylning, inget vikingablod i dom inte:huvet
Vi kommer igen i finalen på torpet!

Ja, men förutom att den uppbrunna bilen inte har någon ersättare för transporten ned än, Sugo är hemma och är förtryckt man med ungjävlar, Sölis ska lira golf mellan stinterna och transpondern är försvunnen har vi ganska bra ordning på teamet.

Behövs kåpglas?
Greven har kanske kåpglas i bussen, annars får det bli gladpack istället.

Vält nu inte stugan på fredag kväll :mad:

Back