Dags att häckla ROKS..

korvgubbe skrev:
Skönt att se att världen är sig lik och att du fortfarande är oförmågen att förstå liknelser! :hihi

Jag är fullständigt förmögen att se liknelser, jag bara upllyste för Krissys räkning. Hoppas jag inte förstörde din dag. :pannkyss
Liknelsen var dessutom ganska bra. :tummenupp

Markus skrev:
Jag är fullständigt förmögen att se liknelser..

Det var därför jag reviderade mitt påstående eftersom liknelesen, som du själv säger, var allt för tydlig!

Förstörde?
....Tvärtom blir ju dagen bättre när jag återigen kan förlita mig på att balansen i Universum är oförändrad!
:tummenupp

korvgubbe skrev:
....Tvärtom blir ju dagen bättre när jag återigen kan förlita mig på att balansen i Universum är oförändrad!
:tummenupp

Jag vågar inte lova, men jag kan gissa, att Krissy är lika hedrad som jag att du låter universums balans vila i våra händer. :tummenupp

Markus skrev:
Jag vågar inte lova, men jag kan gissa, att Krissy är lika hedrad som jag att du låter universums balans vila i våra händer. :tummenupp

Nedjå, ni är bara två av de som jag brukar låta balansen vila på..

Har en kollega som äter ärtsoppa och pannkaka varje torsdag. Även han är en av dessa stöttepelare som upprätthåller balansen.

Det är större chans att de ställer in julafton än att han äter något annat till lunch på en torsdag!

korvgubbe skrev:
...

Har en kollega som äter ärtsoppa och pannkaka varje torsdag. Även han är en av dessa stöttepelare som upprätthåller balansen.
...

Luktar det skit om honom också??

Chrille skrev:
Luktar det skit om honom också??

Skit? Njae.. tror killen duschar ibland..

...Hängde nog iofs inte riktigt med på vad du syftade på den här gången!? :va

Edit1: Ah.. ärtsoppa = skit?
VAr det så du menade? Måste fått solsting som stängt av den grå lilla massa jag har mellan öronen...

korvgubbe skrev:
...

Edit1: Ah.. ärtsoppa = skit?
VAr det så du menade? Måste fått solsting som stängt av den grå lilla massa jag har mellan öronen...

Ungefär så. Långsökta liknelser och kanske något abstrakta associationer..... kanske :3freak

Chrille skrev:
Ungefär så. Långsökta liknelser och kanske något abstrakta associationer..... kanske :3freak

Njae... egentligen inte.. ärtsoppans effekt på magar är ju iofs rätt välskänd.. Bara min hjärna som fått för lite socker... Det blir så när man försöker hålla igen på maten för att få plats i skinnstället...

Upptäckte igår att jag nu verkligen gör skäl för nicknamet korvgubbe... Ser ut som en spängfylld korv.. Tight som röven på en ekorre!

Markus skrev:
Raggar du eller? :)

...nu pratar jag alltså om skinnstället... Det är det som är tight! ...

....Men om det pirrade till på dig kanske jag kan kolla om min kollega fiskar på den sidan av båten och vill ge sitt nummer till dig?

korvgubbe skrev:
....Men om det pirrade till på dig kanske jag kan kolla om min kollega fiskar på den sidan av båten och vill ge sitt nummer till dig?

För mig pirrar det alltid när jag hör talas om hederliga principfasta människor. Helst ska de vara trångsinta också. :tummenupp
Ragg-frågan var snarare en liten undran om vofför du meddelar hur tajt ditt skinnställ sitter i röven.

kolla va jag hitta på nätet! Nån som fick chockbånge!
Flemming :hihi

Bifogat

• chockbånge!.jpg
    chockbånge!.jpg
    16.3 KB · Visningar: 17
Markus skrev:
För mig pirrar det alltid när jag hör talas om hederliga principfasta människor.

...Då ska jag se om jag kan ordna Ärtsoppskollegans nummer åt dig då!
:tummenupp Han är den mest hederliga helylle jag stött på på länge..

Markus skrev:
Vi förstår inte varandra längre.
Har vi någonsin gjort det? :va Det är ju lättare att förstå sig på kvinnor än dig ibland! :tungan

Undrar om det är Partiet som bett Parti-tv göra de här dokumentärerna på nolltid och sända dem två veckor efter FI:s intåg... :5sure

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8