Kami69
Guest
Luuuungg Mestare, jag holler på förr fult..kan ja va tjejmed-lem? haru kolat me ala anndra medlemar nurå så de e okej då?Markus skrev:men jör det då, det stårr ju inget als nu!!!!!!!!!! vet du inte hur man jör eler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Luuuungg Mestare, jag holler på förr fult..kan ja va tjejmed-lem? haru kolat me ala anndra medlemar nurå så de e okej då?Markus skrev:men jör det då, det stårr ju inget als nu!!!!!!!!!! vet du inte hur man jör eler?
Kami69 skrev:Luuuungg Mestare, jag holler på förr fult..kan ja va tjejmed-lem? haru kolat me ala anndra medlemar nurå så de e okej då?
bli jettebra ner ja lert mejj hur ja skrivver in de ...fatta inge juMarkus skrev:behövs innte, jag e persident ock bestemmer sjelv. tjej med lem, va knasit.

hållundan skrev:Vaffan är ROKS?
Riksförbundet för Onödiga Kvinnor i SverigeMarkus skrev:Riksförbundet för Olydiga Kvinnor i Sverige

[Akryl]*Amid skrev:Har du sett hela 1½ timmen alltså? VArt får man tag på den?
ft skrev:Nepp, men hela den intervjusekvensen vars final (och slutliga lågvattenmärke) var det berömda "män är djur"-uttalandet.
[Akryl]*Amid skrev:Ahh oki, var det mer refernser till boken där också?
ft skrev:Jepp, det snackades om den och ett tag lät det nästan som om det kända slutet på något vänster skulle vara represenativt för boken och inte henne... men så väl var det icke.
[Akryl]*Amid skrev:Undra hur människor ser på denna debatten om 20-30år, så tråkigt
att vi inte kan fwd:a och kika.
Japp, för våldtagna och sönderslagna kvinnor borde ju klara sig själva.Braxen skrev:Riksförbundet för Onödiga Kvinnor i Sverige![]()
Det får dom ju oftast göra ändå, för att inte tala om dom som blir utsatta för Bellas vänner!Neanderthalaren skrev:Japp, för våldtagna och sönderslagna kvinnor borde ju klara sig själva.
![]()
"Riksförbundet för Onödiga Kvinnor i Sverige"Braxen skrev:Det får dom ju oftast göra ändå, för att inte tala om dom som blir utsatta för Bellas vänner!![]()
Däremot så har jag inget emot kvinnojourerna, där personalen inte ser alla män som varelser som benämns med ditt nickname.
Bra att du förklarade detta för oss, för det var ju något vi alla trodde!Neanderthalaren skrev:De flesta kvinnojourer är med i ROKS och har inget att göra med Bellas vänner.

Kami69 skrev:Kom igen o häckla Margaretha Winberg, nurå!![]()
![]()
![]()
Jag citerar igen:Braxen skrev:Bra att du förklarade detta för oss, för det var ju något vi alla trodde!![]()
Detta handlar ju om ledningen i ROKS om du nu missat detta.![]()
Neanderthalaren skrev:Jag citerar igen:
"Riksförbundet för Onödiga Kvinnor i Sverige"
Jag tycker ett sådant "skämt" är mycket nedvärderande för alla de kvinnojourer som gör en stor insats i vårt samhälle.
korvgubbe skrev:För att citera dig:
"Att du orkar!?"
...låt dem fortsätta mäta vem som pissar längst och ryggdunka den som kläcker ur sig den skönaste liknelsen eller plumpaste skämtet..!
Min pappa är starkare än deras pappor!

|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |