Dags att häckla inför ERF 1 A-Torp

Zmurfen skrev:
2122289 Har fan ingen skinnsoffa :mad:

Glöm stoppuret hemma o ta med en kalender istället :rofl
Massa tufft snack nu när du står med förklädet på i köket.

Maverick_ou812 skrev:
2122296 Rejsa ska jag göra när jag har lika många års erfarenhet på hoj som du. Men då får vi nog gräva upp dig och damma av det vackra liket. :D
Planen är 2007, vi får se om det håller. Just nu är siktet inställt på att se o lära samt att ha kul! Går det tro?
Fick just ett "hot" PM:at från #0057 Thundrace om att jag skulle se upp för C- vitamin bombning. Nån som vet vad detta innebär rent faktiskt? Låter oroväckande, jag är inte förkyld :näsblod
Då får du rejsa om 4 år om man bortser från 20 års gatkörning.

Maverick_ou812 skrev:
2122296 Rejsa ska jag göra när jag har lika många års erfarenhet på hoj som du. Men då får vi nog gräva upp dig och damma av det vackra liket. :D
Planen är 2007, vi får se om det håller. Just nu är siktet inställt på att se o lära samt att ha kul! Går det tro?
Fick just ett "hot" PM:at från #0057 Thundrace om att jag skulle se upp för C- vitamin bombning. Nån som vet vad detta innebär rent faktiskt? Låter oroväckande, jag är inte förkyld :näsblod
Jepp,Salö har en förmåga o slänga apelsiner o clementiner på folk :va

GSXR1100R skrev:
2122297 Massa tufft snack nu när du står med förklädet på i köket.
Jepp,står på andra parkett precis bakom dig.

Zmurfen skrev:
2122303 Jepp,Salö har en förmåga o slänga apelsiner o clementiner på folk :va

Jepp,står på andra parkett precis bakom dig.
Vi vill gärna ha dig som extraförare i år, skicka pm.

Zmurfen skrev:
2122330 :rofl Du e som ett fruntimmer,alltid en baktanke.
Men för en gångs skull kan jag inte lista ut den :va
Jag bejakar min kvinnliga sida, vill du bli min :pannkyss

Häckelregler: 1. Depåslavar & fd aktiva förare äger ingen rätt att häckla aktiva förare.

No more rules :tungan

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2122338 Jag bejakar min kvinnliga sida, vill du bli min :pannkyss

Häckelregler: 1. Depåslavar & fd aktiva förare äger ingen rätt att häckla aktiva förare.

Jag e aktiv,ÄR faktiskt reservförare i år för Team xxxx.
Sådeså,pilutta dig

GSXR1100R skrev:
2122338 Häckelregler: 1. Depåslavar & fd aktiva förare äger ingen rätt att häckla aktiva förare.

Up yours, du började!
Dessutom har jag sett dig köra, du ser inte speciellt aktiv ut. Sitter mest där o tittar på dom andra som kör förbi. :tungan

Maverick_ou812 skrev:
2123011 Up yours, du började!
Dessutom har jag sett dig köra, du ser inte speciellt aktiv ut. Sitter mest där o tittar på dom andra som kör förbi. :tungan
Ok jag ger mig, du är snabbare än mig...

i käften :D

GSXR1100R skrev:
2123171 Ok jag ger mig, du är snabbare än mig...

Jag har ju sagt till dig Micke lille, du skall inte ut och leka med de stora grabbarna. Vi ser ju knappt dig. Ett litet plus dock är ju att du håller dig utför raceline.
Jag hoppas för din egen skull att du har dopat minihojen till A-torp annars kommer ni blåsa omkull när vi varvar er.

Bifogat

• mini.jpg
    mini.jpg
    93.9 KB · Visningar: 84
Otee skrev:
2123970 Jag har ju sagt till dig Micke lille, du skall inte ut och leka med de stora grabbarna. Vi ser ju knappt dig. Ett litet plus dock är ju att du håller dig utför raceline.
Jag hoppas för din egen skull att du har dopat minihojen till A-torp annars kommer ni blåsa omkull när vi varvar er.
:rofl :rofl :rofl :lol :lol :hihi :hihi :D :D :Bugar :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
2122165 Nä, bara bli smutsig om fingrarna. :7peta Har ju köpt Ducce, gissa om jag blir tvungen att lära mig.
HÖRRU.. för att du har inhandlat det enda måndagsexemplaret som kommit ut så ska du inte smutskasta ren njutning och kvalitet :7peta

:pannkyss

Matulda skrev:
2123986 HÖRRU.. för att du har inhandlat det enda måndagsexemplaret som kommit ut så ska du inte smutskasta ren njutning och kvalitet :7peta

:pannkyss
Det gör jag inte, jag njuter av att pilla på Duccen! Pjpåååår love! :banana
Beklagar dock att du fått tag i ett "måndagsexemplar" årsmodell -62 som du blir tvungen att pilla på. :D

Maverick_ou812 skrev:
2123993 Det gör jag inte, jag njuter av att pilla på Duccen! Pjpåååår love! :banana
Beklagar dock att du fått tag i ett "måndagsexemplar" årsmodell -62 som du blir tvungen att pilla på. :D
Fått tag i?? Anar jag en uns av svartsjuka?..Årsmodell 62 är den bästa årgången.. man suger ut det mesta och det bästa varje dag... :banana

Otee skrev:
2123970 Jag har ju sagt till dig Micke lille, du skall inte ut och leka med de stora grabbarna. Vi ser ju knappt dig. Ett litet plus dock är ju att du håller dig utför raceline.
Du lever i det förgångna Team ctd R600 #40 och ERF 2005 tills pengarna tar slut.
Surhojen rullar igen!!!!

2005 så råkkade ni i depån :yoparty

Bifogat

• showImage.jpg
    showImage.jpg
    36.3 KB · Visningar: 84
Back