Dags att förbjuda bad.

blueridge

Mina komplimanger jag trodde inte att du skulle klara av att lämna över sista ordet frivilligt. Grattis:D

Hmm, bada är inte helt ofarligt, jag badade i slutet av juli och fick nässelutslag efter det, det värst är att skiten sitter kvar, (käkar antihistamin) Ska bege mig till el doktore igen för såhär kan jag inte ha det.

Så bada är farligt :)

Kan bara hålla med. i början av augusti fick jag en kallsup...snacka om nära dödenupplevelse. funderar på att sluta bada...HAHA

Klockren tråd...roligast på länge

Grattis trådskaparen! Du har vunnit en medalj. Vad det står på den får du själv lista ut!

Är du en sån där som badar? Och inte ens håller i dig med händerna? År 2007!

Fyyyyyyyyyy... hoppas du tar dig ur träsket (vattnet)

;)

Ja, jag har på allvar börjat fundera på att helt gå över till bassäng. Känns för riskfyllt att bada ute i sjöar, det är liksom inge kul längre. Folk badar ju hursomhelst, och man syns inte alls. Har varit nära att få fingrar i ögonen vid ett flertal tillfällen.

/perris

BADDÖDEN hotar folkhemmet. Badombudsmannen förväntas inom kort lägga fram NOLLDOPPSVISIONEN. Kvinnoorganisationen ”Frissan” ger förslaget tummen upp. Det har redan mumlats om namnlistor med kravet ”Flytväst på vid bad” Själv är jag mest irriterad över att de flesta svenska kvinnor, på våra badstränder, är så överviktiga.

Fifan. Sista jag badade kom det en kille med värsta knäskrapet i botten och drog förbi mig. Sen gick han upp på bakhjulet upp mot bryggan.
Dessutom hade nån jaevel hällt ut grus i kurvan vid vattenbrynet!
Sen på hemvägen såg jag ett gäng ynglingar i glassätarshorts hänga vid kiosken. Urs! Har de ingen skola att vara i nu för tiden!?

Man blir förbannad! :mad:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...