Dags att byta upp sig ?

Jätterolig tråd.... Möjligen va det en 600 han körde mot på sin höjd dom är ju faktiskt inte toksnabba över 200.....

jävligt rolig läsning med tanke på att han blir totalt sågad hahahaha.
ett plus till zeki som hitta denna roliga tråd

Ja fy fasen vad det tar emot över 200km/h på tvåhjuling när man lägger i 4:ans växel.

Rolig tråd förresten. :tummenupp

Vilken pajas. :D

Det roligaste är väl ändå att de andra fortsätter när det är ett så uppenbart trollförsök?

Svårt att se om det var ett webtroll eller om han bara är dum på riktigt, han stöttar sig envist på sina fakta om 200 km/h, inte helt osannolikt att han tror att det är så eftersom han har upplevt det IRL.

På nätet förekommer det många självutbildade raketforskare & teknikexperter som har egenutvecklade teorier om allt möjligt.

Att dom fysikaliska lagarna ibland inte stämmer in på deras teorier är inget som dom bryr sig i, om dom mot förmodan blir överbevisade av den bistra verkligheten så blir dom ofta arga och upprörda.

Svårt att se om det var ett webtroll eller om han bara är dum på riktigt

Jag vet inte om jag håller med. Om man läser ALLT han har skrivit, och inte bara det första inlägget, tycks det relativt uppenbart att han bara är ett troll, även om jag håller med om att man inte ska underskatta precis hur jävla korkade människor kan vara.

Jag vet inte om jag håller med. Om man läser ALLT han har skrivit, och inte bara det första inlägget, tycks det relativt uppenbart att han bara är ett troll, även om jag håller med om att man inte ska underskatta precis hur jävla korkade människor kan vara.
Puckon kommer ibland på att dom hade fel i sina egenpåhittade teorier, istället för att då skamfullt krypa till korset och erkänna sina misstag så klär dom snabbt ut sig till ett elakt webtroll.

Webtrollet gör sedan allt för att reta gallfebern på sina motståndare, detta i avsikt att dölja sin egen dumhet.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti