Dags att boka startnumer för 2006

oscar skrev:
I början av denna säsongen så skickade jag ett mail ang mitt nummer och fick ett svar i stil med "Jag förutsatte att du ville ha 29 så du fick det!". Antar att jag får behålla det... :)
Gör inte det, antagande alltså, jag har själv blivit av med mitt nummer en gång... :(

Va!? Har ni inte fixat det ännu :confused:

/#3

samuel w skrev:
Men är det inte så att man har förtur, jag frågade efter nr 76 för lite mer än en vecka sen, men då visste Tony inte om flykay76 hade blivit uppklassad eller inte så jag fick ett annat nr. Men nu eftersom flykay hade blivit uppklassad så fick jag #76 i R600 :cool:
Tänkte väl att han borde hålla lite koll då han har en central roll. Jag kollade i alla fall själv att ingen hade 88 i år så att ingen skulle bli sur. :)

Neutral skrev:
Tänkte väl att han borde hålla lite koll då han har en central roll. Jag kollade i alla fall själv att ingen hade 88 i år så att ingen skulle bli sur. :)
Kawa med #88 Gsson wannabe :tungan

Testade att boka #16. Lär ju inte få svar på nån dag men.

GSXR1100R skrev:
Kawa med #88 Gsson wannabe :tungan
He he, tyckte det var en kul grej när jag köpte hojen av honom, han lär ju ändå inte köra Rookie 600. :D Tänkte faktiskt på numret långt innan eftersom det är min favvoglass. :) Sparar ju inget jobb då jag måste fixa vita siffror på rött underlag. :(

Last edited:
samuel w skrev:
Men är det inte så att man har förtur, jag frågade efter nr 76 för lite mer än en vecka sen, men då visste Tony inte om flykay76 hade blivit uppklassad eller inte så jag fick ett annat nr. Men nu eftersom flykay hade blivit uppklassad så fick jag #76 i R600 :cool:

Jepp, o jag har jag tagit med mig 76 till 600 Superstock (eller vad det nu kommer att heta)
Lycka till med nummer 76 i din Rookie säsong :tummenupp

Hitecfrollo skrev:
åfan sådet blir 16 antagligen.....
ville inte du ha nått som slutade på 7 typ 17 eller 47 :confused:

Nä de lär väl inte hålla ihop? nä jag kör nått av mina tur nummer. Har dock aldrig vunnit på lotto med dom än.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph