Dags att anmäla sig till Openklassen i Linköping

  • Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
På måndag är sista anmälningsdag för Supermoto-tävlingen i Linköping 22-23 augusti. Precis som övriga arrangörer har vi en "open"-klass där man under lite enklare former kan prova på att tävla i Supermoto.
Banan är sveriges största och sväljer 32 förare utan att det blir ont om plats.

Pris för open = 500kr + 400kr för en hel dags lördagsträning.

Inbjudan, tilläggsregler och tidsschema finns på http://www.lms.se/web/_pages/Index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=10&SektId=0

Anmälan sker på www.supermotosweden.se

Frågor går bra att ställa här eller via pm.

/HW
 
Japp, nu är det dags för alla nybörjare att prova på sin första tävling. :) Och för det är Linköping bästa stället, speciellt nu med en hel dags träning innan. :)

Är det någon som har några funderingar så går det bra att kontakta även mig, jag är förarrepresentant för open-klassen och kan förmodligen svara på många av era ev. frågor angående tävlingar och preppning av hoj osv. Skicka pm eller ring, 0707727854.

/Marcus Almqvist
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top