Dags att anmäla sej till anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
2-taktsklasserna verkar inte ha vaknat ännu! SM i anderstorp har 4 250-hojar anmälda, samt 10st 125R. Blir det inte en stor ökning snabbt blir det förmodligen sammanslagningar av klasserna. Vill ni inte köra?

Vill men ingen som helst möjlighet, tyvärr. SKulle görna vara med och visa upp "bredden" i klasserna men tyvärr är jag inte räddningen för 250R.
Var det inte lite lika förra året? Dåligt med föranmälda men sedan fler förare på plats?

Vill så det värker med ny hoj och allt. Men blir arbetslös i finanskrisens spår, och den krassa verkligheten då är att racingen blir inställd...:gråta

Finanskrisen... Den kommer ta dö på racing iom att det är en så dyr sport. men om ett par år så återkommer folk.

Finanskrisen drabbar oss racingförare stort tror jag. Inte bara det att man själv måste hålla lite extra i pengarna, Sponsorer har jag upplevt vara väldigt svårt att få under dessa tider också... Personligen tycker jag att startavgifterna är lite höga:gnissla

Jag har anmält mig till Anderstorp och jag hoppas att fler kommer göra det! Det skulle vara väldigt tråkigt om vi bara blir 4 st i 250 :(

Last edited:
jag kommer att anmäla en 125 och en 250 imorgon!

och jag 3 stycken 250 :banana

*/ ?>
Back