Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supermoto skrev:
henrikkrueger skrev:Vad behöver jag fixa till på hojen för att kunna köra motionsklassen?
Min Husa är helt orginal så när som på handtagsskydd i plast. Tänkte fixa uppsamlingskärl nu i helgen.
Behöver jag byta handtagsskydd till en variant i metall? Ska jag najja en massa skruvar?
Får man köra i delat skinnställ?
henrikkrueger skrev:Vad behöver jag fixa till på hojen för att kunna köra motionsklassen?
Min Husa är helt orginal så när som på handtagsskydd i plast. Tänkte fixa uppsamlingskärl nu i helgen.
Behöver jag byta handtagsskydd till en variant i metall? Ska jag najja en massa skruvar?
Får man köra i delat skinnställ?
Nightwish skrev:En sak till, det är en skitkul tävling, så har du möjlighet att köra så kommer
du inte ångra dig!!!!
![]()
Supermoto skrev:
PMa butler eller HW. Vet inte nån av dem vet ingenliljekvist skrev:Man ser ju inte om man har betalt!
Jag var med och körde första men betala bara 300kr menstår fortfarande uppskriven? Är det bara att betala in 300kr till eller?
liljekvist skrev:Man ser ju inte om man har betalt!
Jag var med och körde första men betala bara 300kr menstår fortfarande uppskriven? Är det bara att betala in 300kr till eller?
liljekvist skrev:Man ser ju inte om man har betalt!
Butler skrev:Håkan Johansson och Marcus Almqvist ramlade in med anmälningspengar idag, vet inte om någon av dessa är du..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |