Dagens väder i Linköping ?

Bikerbitch skrev:
2248808 Beslutsångest. Tror jag bangar.. känner mig lite orkeslös eftersom jag pjuukade inatt och om det ska bli regn känns det lite trist.
Fan, har tappat min fighting spririt. Skulle behöva hjälp med körningen av någon snäll människa som kan lära ut bra.
Grundkurs 1A: Åk dit fast du känner dig omotiverad.

Jag är nog motiverad och allt, men jag hittar inget fel på den lilla italienska kvalitetshojen. Jag orkar inte med en antiklimaxtisdag till. Det får bli Granny Training på Bogesund istället.

Nu spöregnar det i Nyköping iallafall, hur ser det ut Link?
Ska åka till Tyskland ikväll, så man har ingen lust att skippa vilan för att stå där nere i regn :mad:
Mera sol åt folket. :)

Bikerbitch skrev:
2248808 Beslutsångest. Tror jag bangar.. känner mig lite orkeslös eftersom jag pjuukade inatt och om det ska bli regn känns det lite trist.
Fan, har tappat min fighting spririt. Skulle behöva hjälp med körningen av någon snäll människa som kan lära ut bra.

Jannica, vi åker dit och leker tillsammans!

Bikerbitch skrev:
2249027 Ne :( Jag förblir en loser idag. Vill träna. Men nä, kroppen är inge vidare form idag, vet inte om det blir mer pjuuka.
Men ska ta mig i kragen till nästa tisdag.

Ääääh, jag åkte med magsår häromveckan. Det gick det också.

christer skrev:
2249146 Uppehåll men mulet strax söder om Linköping, men det är flera timmar kvar till 17:00 :tummenupp
Tackar, håll oss gärna uppdaterade.

LOTTAK skrev:
2249197 En liten skur just nu blandat med lite regn..... :huvet :4skrika :(
Blött eller torrt kan ni väl lova :gnissla så det blir regndäck eller slicks
Nått mitt i mellan vill vi inte ha. :)

anja skrev:
2249037 Ääääh, jag åkte med magsår häromveckan. Det gick det också.

Sötnos, jag kommer nog nästa vecka och leker med dig om du är där.
Jag vägrar köra av för att jag kräks i hjälmen eller nåt ;) Ursäkta alla finkänsliga.

Hmmm, börjar klarna upp lite nu ( 3 mil söder om Linköping) ser blå himmel och torr asfalt, någon närmare Sviestad med prognos?

christer skrev:
2249442 Hmmm, börjar klarna upp lite nu ( 3 mil söder om Linköping) ser blå himmel och torr asfalt, någon närmare Sviestad med prognos?

Vilken värld lever du i? Här ute på Tornby regnar det och är tokmulet... :gnissla

Bikerbitch skrev:
2249389 Sötnos, jag kommer nog nästa vecka och leker med dig om du är där.
Jag vägrar köra av för att jag kräks i hjälmen eller nåt ;) Ursäkta alla finkänsliga.

Det är lungt, bara du drar en slang till ditt uppsamlingskärl :hihi

Back