Dagens Ungdomar..

Hahahahahahahahahahahaaaaaa!!!! :D
Addat honom på MSN och ska fråga efter film =). Fyfan, jag tycker synd om honom...han måste nog gå och kolla upp sina värden.

/Nitrox

tedebest skrev:
Addat honom på MSN och ska fråga efter film =). Fyfan, jag tycker synd om honom...han måste nog gå och kolla upp sina värden.

/Nitrox
Nejmen... se vem som är tillbaka :D

tedebest skrev:

/Nitrox
Finns nog fler som behöver kolla upp sina värden.

Lugna er grabbar, så illa är det inte...

165ditech och Danny kan sina grejer.. har dom rätta kontakterna också.

Men om dom får ut 23hp med en evo.. nja.. men inte långt därifrån om dom har gått rätt till väga..

Fast med tanke på det sätt dom uttrycker sig så kan man ju inte vänta sig en annan reaktion..

Mvh, Stefan

Hoppas kan man ju alltid.

En 80 cc crossmotor som går 85VM (inte officella VM) de har 23 häst. Men då är där också extra allt bara motortrimmet kostar 20000!

steffo skrev:
Lugna er grabbar, så illa är det inte...

165ditech och Danny kan sina grejer.. har dom rätta kontakterna också.

Men om dom får ut 23hp med en evo.. nja.. men inte långt därifrån om dom har gått rätt till väga..

Fast med tanke på det sätt dom uttrycker sig så kan man ju inte vänta sig en annan reaktion..

Mvh, Stefan

18,8hk på veven med max. kringutrustning enl. polini....måste porta skapligt duktigt för att nå 23hk....och sen 34mm förg. gör bara grejjerna extremt svåra att få att gå fint, skulle tro 26-28mm ger mycket finare motor och även högre effekt.....luktar mytomani lååånga vägar :tomten

Det är ju LOL när dt/mt åkare påstår att de har 9hk för det stod så i katalogen... OK katalog siffrorna stämmer men bara om man har annan vevaxel, fögge, luftburk, motor, moped och bor på en annan planet..
Säg att dom ger 4-5 hk i verklighet och med rimliga delar runtomkring...

japp de var de nog en zip asså

ja 20 emter med r1:an ungefär men ändå de är rba för en moppe=) å 22 häst är den ju på oxå eller 21 eller va de är.. å 180cc drar han ju oxå på lång sträcka

Öh? Skulle en skoter dra en R1a?

Varför då?

På den filmen får ju inte R1an alls bra start, han fiplar ju til ldet o går upp på bakan o växlar på typ 20 meter...

ja den drar r1:an på en kort sträcka. finns lite filmer på denna sidan. kolla på fotos vissa är filmer. den när han racar me r1:an å vissa andra är inte kvar :död :7peta

crm skrev:
ja den drar r1:an på en kort sträcka. finns lite filmer på denna sidan. kolla på fotos vissa är filmer. den när han racar me r1:an å vissa andra är inte kvar :död :7peta

r1an får ju en jävligt dålig start och sen är det ju över en 20-30meterssträcka så det är ju ett skit test

Messiah skrev:
r1an får ju en jävligt dålig start och sen är det ju över en 20-30meterssträcka så det är ju ett skit test

Precis, R1an får en riktig usel start, hade det varit nån som va haj på starter hade förmodligen R1an vunnit..O hade dom kör 100 meter så hade R1an vunnit...

Fattar inte varför alla trimmade skotrar går så förbaskat bra enligt vissa? Önskedrömmare...

Fast man får väll ut mer hp på en motor som saknar växellåda än på en med.
Men å andra sidan så är det väll bara minimoto hojar som har så för moppe scootrar har ju ''automat växel'' ungefär :va

Grädde skrev:
Fast man får väll ut mer hp på en motor som saknar växellåda än på en med.
Men å andra sidan så är det väll bara minimoto hojar som har så för moppe scootrar har ju ''automat växel'' ungefär :va

Varför skulle man det? Varför har inte R1an det då om det är bättre?

Skulle tippa på att man har rätt mycket effktförlust i en variator...

Ha ha ha, jag e värst jag har hela 1,5 hk på min moppe o jag tar er lätt,
hmm hur mycket kan man porta igentligen, min sachs e bara lite portad med 13mm kanaler :),(härligt att gå fordon när man har allt som behövs) men utblåsen ur kanalerna är lorginal så den är endå inte trimmad den bara varvar LITE mera eftersom kolven inte får nått motstånd på nervägen.den har säker 1 hel hk :D

//Niklas

Nikel skrev:
Ha ha ha, jag e värst jag har hela 1,5 hk på min moppe o jag tar er lätt,
hmm hur mycket kan man porta igentligen, min sachs e bara lite portad med 13mm kanaler :),(härligt att gå fordon när man har allt som behövs) men utblåsen ur kanalerna är lorginal så den är endå inte trimmad den bara varvar LITE mera eftersom kolven inte får nått motstånd på nervägen.den har säker 1 hel hk :D

//Niklas

moppefucko??? :va tror moppenet är rätt sida för dig...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman