Dagens ungdomar

prulle skrev:
2427846 Nja börja med att spänn fast dom i en rullstoll och stampa sönder allt deras(deras föreldrars..)

Det är iaf en början...

Tror du har väldigt mycket rätt i det där.

Lärarna är makt lösa och det utnytjar eleverna. Vi har en sak vi vår klass som man hällst skulle avliva, (Ja han är i mina ögon mindre värd än en främande persons husdjur)

När han är i klassen är det totalt koas. När han skolkar är det så pass lugnt att man kan lära sig nått. För jävligt att han ska få sabba för oss andra. Desutom råkar han va invandrare å skricker rassist åt alla som försöker få honom att vara tyst..

Och polisen vad gör dom? fyfy nu får du gå hem till mamma... Jävlar vilket straff.. Okej att man inte sätter ungdomar i fängelse men socialarbete skulle va väldigt nyttigt för sånna här kräk tror jag.

//Prulle världens yngsta surgubbe.

Vi har lite sånna i vår skola med. En röker på och är allmänt störd:tummenupp
Trevligt folkdet där :) Finns mycket folk på vår skola som jag skulle vilja åkte till någon annan plats... Annars tycker jag hitler stratergier var bra.... Nu kanske vi inte ska sätta judar i koncentrations läger men det kanske skulle finnas andra som skulle sitta där några veckor och se om det blir någon skillnad efter :)

Paradoxy skrev:
2427781 Påtal om dagens ungdomar och skola...

http://www.youtube.com/watch?v=P3wpouiR9Gs

FYFAAAAAAAANNNNNN!!!!!! Nu skäms jag verkligen! Denna skola (uppgårdsskolan) ligger ju i min kommun (Ekerö kommun)!!!!!! Det är ju helt sjukt vad dom håller på! Vart har årdningen tagit vägen????????!!!!!!!!

prulle skrev:
2427846 Nja börja med att spänn fast dom i en rullstoll och stampa sönder allt deras(deras föreldrars..)

Det är iaf en början...

Lärarna är makt lösa och det utnytjar eleverna. Vi har en sak vi vår klass som man hällst skulle avliva, (Ja han är i mina ögon mindre värd än en främande persons husdjur)

När han är i klassen är det totalt koas. När han skolkar är det så pass lugnt att man kan lära sig nått. För jävligt att han ska få sabba för oss andra. Desutom råkar han va invandrare å skricker rassist åt alla som försöker få honom att vara tyst..

Och polisen vad gör dom? fyfy nu får du gå hem till mamma... Jävlar vilket straff.. Okej att man inte sätter ungdomar i fängelse men socialarbete skulle va väldigt nyttigt för sånna här kräk tror jag.

Du är inte ensam! Vi har också en invandrare i våran klass som bara gapar och skriker hela j*vla tiden! Och så fort man säger något är man ju rassist och han ska hämta sina "kussiner" och döda hela klassen! Sedan när man till slut måste gå till läraren så säger dom bara: "Dom har ju det så svårt i sverige och då måste också få en chans bla... blaa.... bla....." MEN HUR MÅNGA J*VLA CHANSER HAR INTE DEN LIRAREN FÅTT DÅ!!!!!:mad: sånna där ska relegeras så är det bara!

Last edited:
fireblade skrev:
2427114 ja, nog börjar man fundera på vad föräldrarna gör när ungarna håller på sådär.

Dom sitter hemma och tömmer vintetran och tycker det är jävligt skönt att ungarna håller sig borta!!!! :3freak

Kan låta cyniskt...men är dessvärre sanningen för många i dagens samhälle. Folk skaffar barn, som dom sen inte orkar ta hand om och uppfostra till vettiga människor. Skrämmande att folk inte har lite bättre självinsikt.

I mitt lilla samhälle, finns det några eldsjälar som "nattvandrar" fredag och lördagkvällar, alltså föräldrar som vill se vad ungdommarna har för sig. Men dom föräldrarna är FÅ. Resten orkar inte utan inbillar sig att deras barn är såå snälla och skulle aldrig ställa till det.

Trött blir man.!!

Det var micket värre förr. Micket micket värre.

NYHETER-08s16-sarnecki-404_368.jpg

Last edited:
Flesh skrev:
2427903 FYFAAAAAAAANNNNNN!!!!!! Nu skäms jag verkligen! Denna skola (uppgårdsskolan) ligger ju i min kommun (Ekerö kommun)!!!!!! Det är ju helt sjukt vad dom håller på! Vart har årdningen tagit vägen????????!!!!!!!!

Du är inte ensam! Vi har också en invandrare i våran klass som bara gapar och skriker hela j*vla tiden! Och så fort man säger något är man ju rassist och han ska hämta sina "kussiner" och döda hela klassen! Sedan när man till slut måste gå till läraren så säger dom bara: "Dom har ju det så svårt i sverige och då måste också få en chans bla... blaa.... bla....." MEN HUR MÅNGA J*VLA CHANSER HAR INTE DEN LIRAREN FÅTT DÅ!!!!!:mad: sånna där ska relegeras så är det bara!
Våran jeppe satt å sköt med kolsyre pistol i uppehållsrummet. Anmälde skolan det? Nej...

De har gått så långt så lärarna vågar inte be honom hjälpa till att städa för det är tydligen nedsättande och rassistiskt. Men sen får idioten sitta so lektionerna och föreslå att man kastar ut alla svenskar ur sverige som svarar på "ta in mer personer som behövs" utan att någon förklarar för honom att det för det första inte va invandrar fientligt och för det andra inte är relvant.

Om ni har frågor om varför det är stökigt i klassrummen alltså :tummenupp

Last edited by a moderator:
SirWankalot skrev:
2427282 "Pojkarna ska ha trakasserat mannen och andra handikappade personer tidigare. "

TIDIGARE??

Men för fan, ge dom ett kok stryk och sätt dom att rensa fisk i 3 månader.
Dom är barn för helvete, dom ska göra som vuxna säger till dom. Det är inte 'kränkande' att säga till barn vad dom ska göra.
Det här med att vara kompis med sina barn funkar inte.

Jag vet på ett ungefär vilka det kan handla om.

Finns några som håller på med skit hela tiden i Eslöv. De blir ju aldrig dömda till något så de kan bara fortsätta...

Eslöv är minirosengård...

Flesh skrev:
2427903 FYFAAAAAAAANNNNNN!!!!!! Nu skäms jag verkligen! Denna skola (uppgårdsskolan) ligger ju i min kommun (Ekerö kommun)!!!!!! Det är ju helt sjukt vad dom håller på! Vart har årdningen tagit vägen????????!!!!!!!!

Vad var det för film?
This video has been removed by the user.

Markus skrev:
2428546 Vad var det för film?
This video has been removed by the user.

Det var en film som några skitungar har filmat på en lektion. Först skriker läraren lite på dom, sen sjunger dom att lärarna är horor och att dom ska dö.

Ganska tufft faktiskt.

Angående skolorna, går det inte be dom att inte komma tillbaka, dra in deras socialbidrag som går till föräldrar som inte förtjänar dom... sätt vakter i skolan som påtvingar regleringarna.

Nästan seriöst anser jag att de små ungar som uppfört sig så illa som i nyheten, borde tvångsflyttas till en annan stad och inte få träffa varken sina vänner eller sina föräldrar. Dåligt umgänge...

Swedie skrev:
2428554 Angående skolorna, går det inte be dom att inte komma tillbaka, dra in deras socialbidrag som går till föräldrar som inte förtjänar dom... sätt vakter i skolan som påtvingar regleringarna.

Nästan seriöst anser jag att de små ungar som uppfört sig så illa som i nyheten, borde tvångsflyttas till en annan stad och inte få träffa varken sina vänner eller sina föräldrar. Dåligt umgänge...

Går och går, men då kanske man tappar väljare.

hmmm, finnss det ingen där nere som vet vilka dom är och drar ihop ett gäng och spöar skiten ur dom för att sen ge dom till polisen eller sänka ner domm i en sjö?

Swedie skrev:
2428554 Angående skolorna, går det inte be dom att inte komma tillbaka, dra in deras socialbidrag som går till föräldrar som inte förtjänar dom... sätt vakter i skolan som påtvingar regleringarna.

Nej, det går inte att stänga av någon från undervisningen i en svensk grundskola. Likaså får inte heller läraren låsa dörren när lektionen börjat så att de som är sena inte kan komma in.

Nepp, går inte att tvångsförflytta någon från en skola. Se bara i mobbingfall t.ex. då är det den mobbade som kan erbjudas att flytta. Inte den som mobbar.

Esquire skrev:
2429650 Nej, det går inte att stänga av någon från undervisningen i en svensk grundskola. Likaså får inte heller läraren låsa dörren när lektionen börjat så att de som är sena inte kan komma in.

Nepp, går inte att tvångsförflytta någon från en skola. Se bara i mobbingfall t.ex. då är det den mobbade som kan erbjudas att flytta. Inte den som mobbar.
Det där är fel... hade jag makten i skolan skulle varenda bråkstake bli hemskickad.

Du får inte stänga av någon från undervisningen men du kan ge dom undervisning på annan plats. Dvs hemundervisning. Finns exempel på när man använt sig av det. Tyvärr kan du inte göra det under någon längre period utan det handlar om en kortvarig insats.
Om en person bor i skolans upptagningsområe så har den personen rätt att gå i just den skolan.
Bekymret som jag ser det är att alla vuxna runt omkring barnen inte vågar sätta ner foten och säga att det räcker nu. Det handlar lärare, föräldrar, grannar, socialtjänst och polis.
Det går faktiskt att tvångsomhänderta ungdomar och placera dem akut på ett behandlingshem under ca 8 veckor medan man arbetar med föräldrarna och nätverket runt dem. Sen när de kommer hem har man en strategi om hur man ska fortsätta med arbetet.
I många fall har dessa ungdomar en riktigt tragisk familjesituation, men det är ingen ursäkt.

Sedis

Sedis skrev:
2429773 I många fall har dessa ungdomar en riktigt tragisk familjesituation, men det är ingen ursäkt.

Det där tror jag är en myt, jag behöver inte gå särskilt långt för att erinra mig medelklassungar med ordnade hemförhållanden som slog sönder rutor, rökte hasch och skolkade.

prulle skrev:

Det är iaf en början...

Hade med en sån kille i min klass även han invandrare. Tills sist rann det över och jag pucklade på fanskapet ordentligt(han tafsade på vår lärare). Blev anmäld men allt lades ner.

Fy fan för sånna rövhål. Bättre att skicka dom rakt till Kumla.

YamahaJojje skrev:
2430824 Hade med en sån kille i min klass även han invandrare. Tills sist rann det över och jag pucklade på fanskapet ordentligt(han tafsade på vår lärare). Blev anmäld men allt lades ner.

Fy fan för sånna rövhål. Bättre att skicka dom rakt till Kumla.
I det här fallet är han inte värd skiten man får för att puckla på han.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg