Dagens skojare K-Soft

Fast jag har faktiskt kommit i kontakt med programmet ute hos kunder och de har inte uttryckt missnöje med det i vart fall. Jag ingenting om företaget eller hur det har agerat så de kan mycket väll vara så oseriösa som det ges sken av.

Då K-Soft verkar vara lokaliserade i Täby vore det kul om någon moderator kikade på denna nya "medlems" IP. Vore väldigt kul och se om det "slumpade" sig så att Andreas Jssn satt i Täbyområdet han med...

Att dessa människorna lyckats starta ett företag är ju helt otroligt. Snacka om inbread fucktards.
Men tack för att du fick mig att se tråden så att jag kunde skratta en stund åt dig Emanuel... Eller var det Andreas? :lol

Fast det kan ju varit nån annan som tyckte sig vara rolig också, forumtroll har vi ju haft några. :fyllisar

Har verkligen skaparna väckt en 3år gammal tråd där dom får kritik, en tåd man totalt missat tidigare, så är deras intelligenskvot i nivå med min katts... :crash

Har verkligen skaparna väckt en 3år gammal tråd där dom får kritik, en tåd man totalt missat tidigare, så är deras intelligenskvot i nivå med min katts... :crash

Stackars kisse, kan inte vara lätt att klara av vardagen om han är så dum.

Fortsätter man gräva så...

http://www.reco.se/k-soft-data-kb

(Egentligen behövde jag bara googla på namnet.) :näsblod

K-Soft & Billebro har väldigt snarlika betygstrend hos Reco. :rofl

http://www.reco.se/billebro-eventure-ab

Idel bottenbetyg förutom ett par inlägg från betygsdopare som uttrycker sin lycka över dessa fantastiska företag. Gemensamt för betygsdoparna är att de aldrig betygsatt något annat än sina älsklingsfavoritföretag som är bästigast i hela världen.

K-Soft & Billebro har väldigt snarlika betygstrend hos Reco. :rofl

http://www.reco.se/billebro-eventure-ab

Idel bottenbetyg förutom ett par inlägg från betygsdopare som uttrycker sin lycka över dessa fantastiska företag. Gemensamt för betygsdoparna är att de aldrig betygsatt något annat än sina älsklingsfavoritföretag som är bästigast i hela världen.
Flashbacktråden det länkades till där var ju lite intressant.

De har en annan sak gemensam med Billebro. Hur de söker personal, hur relevant den personalen är för företagets verksamhet och hur den personalen ska betalas etc.

För några år sedan hade Billebro ett antal skumma annonser på Platsbanken då de sökte diverse sommarjobbare. Hade jag varit lite förutseende så hade jag tagit printscreens och sparat för såna här tillfällen.

Bland annat så sökte de sommarjobbare som kunde reparera en firmabil. Men de fick det att framgå i annonsen att de som sökte jobbet skulle lämna en offert på jobbet. Och det gällde just bara bilrenoveringen också. Tror även de sökte någon som kunde utföra reparationer på deras hus. De sökte iaf även en yogainstruktör eller vad det var, som också skulle fungera som andlig vägledare eller något åt chefen.

Vill man underhålla sig en stund så kan man googla Billebro och läsa vad som skrivits på diverse forum (bland annat Sporthoj.com). Eller kolla deras omdömen på Prisjakt, som följer samma trend som de på Reco. Men gör INTE en bildsökning om ni inte vill få frukosten i retur. :3freak

Haha, vilket j-la geni som lyfter en tråd full med kritik som var säkert begravd på sida 11535 upp till förstasidan.

Jag som precis tänkte beställa FaktAp2000. Tur jag blev varnad! :arsele :hihi

Klockringaren,
ja, det var ju det programmet du rekommenderade!

Förresten har jag inte fått någon faktura för ditt konsultarvode... ;)

Clipboard01.jpg

Här ser man att dom ökat "gillare" på sin FBsida från ca 500 till 4400 på en vecka och att flest "gillare" kommer från Cairo, Al Qahirah och är 18-24. Tror ni dom köpt "gillare" ?? det tror jag..

Back