Dagens Ros

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Många gånger man läser trådar som handlar om personer är det för att gnälla.
Vad säger ni om en Dagens Ros tråd... :tummenupp

Jag börjar med följande...

Stort tack till Freddie MC Budet för ett snabbt utryck för guidning i stockholm
igår eftermiddag.. KLOCKRENT :tummenupp :tummenupp

Många gånger man läser trådar som handlar om personer är det för att gnälla.
Vad säger ni om en Dagens Ros tråd... :tummenupp

Jag börjar med följande...

Kul initiativ :tummenupp

Verkligen! :)

En ros till killen på beviks verkstad som tog sej tid och fixa missljudet
på min hoj, helt gratis! :tummenupp

Mäh, förstörde ju min dagens ros nu eftersom du skrev 2 timmar efter tolv. Dålig stil!
Inte en dagens ros till dig iallafall :-)

Gav du honom en höger också?! :mad:

Skämt å sido, toppen lirare! Han har alltid hjälpt mig när jag haft problem utan att ens gnälla annat än på mig för att jag är en klant :D

-@

Dagens ROS

Dagens Ros går till Jonte Engdahl och Bröderna Hörberg för lånet av hojar för provning..

Ständigt på jakt måste man se vad marknaden erbjuder och utan minsta motgång lånade man fritt bland det dom hade..

Tzunami trashade dock bakdäcket på BRH:s sprillans nya Z750 :D

Bifogat

• Tzunami (1).JPG
    Tzunami (1).JPG
    91 KB · Visningar: 254
  • Tzunami (5).JPG
    Tzunami (5).JPG
    77.1 KB · Visningar: 298
  • Tzunami (3).JPG
    Tzunami (3).JPG
    91.2 KB · Visningar: 205
Många rosor denna helgen, Men Gottis, Don Q och Blondie för en asbra helg i Götet :tummenupp

Nästa gång har jag hoj med mig så slipper man köra combi bil till Götaplatsen :gnissla

Jag måste skicka ett JÄTTE tack till Hyrbilcenter på Mariedahlsvägen i malmö!!
Jag har ingen hoj som är gatlegal just nu så jag fick låna deras XT660X för en god slant!!! Riktigt bra att ha dom om man nu står utan hoj ett gas!!!

Värst vad folk tycker om varandra,, sååå många som vågar ge rosor.. :D

En ros till Danny (tror han stavar så) på Örby-MC. Jag lämnad in hojen idag på 100-milasevice. Det regnade som fan när jag åkte dit imorse och när jag kom fram var hojen jätteskitig. Danny tyckte tydligen att det var synd att en sådan fin hoj skulle vara så smutsig så när jag kom tillbaka var hojen nytvättad oxo! Slapp göra det själv som jag hade planerat :)

Inte nog med det. Under min tankpad satt en ful lapp med en massa text som syntes (satt på från fabrik). Den störde han sig på jättemycket så han gick loss med värmelampan, tog bort tankpaden och den fula lappen och satte sedan tillbaka tankpaden igen.

Bra service, dit kommer jag tillbaka igen. :tummenupp

En ros till Danny (tror han stavar så) på Örby-MC. Jag lämnad in hojen idag på 100-milasevice. Det regnade som fan när jag åkte dit imorse och när jag kom fram var hojen jätteskitig. Danny tyckte tydligen att det var synd att en sådan fin hoj skulle vara så smutsig så när jag kom tillbaka var hojen nytvättad oxo! Slapp göra det själv som jag hade planerat :)

Inte nog med det. Under min tankpad satt en ful lapp med en massa text som syntes (satt på från fabrik). Den störde han sig på jättemycket så han gick loss med värmelampan, tog bort tankpaden och den fula lappen och satte sedan tillbaka tankpaden igen.

Bra service, dit kommer jag tillbaka igen. :tummenupp

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Bra med verkstäder som bryr sig.. Bra att ha en ros tråd så folk vet om allt bra som finns istället för att bara gnälla på andra... :tummenupp

Gillar dock inte att du har en R1 07 :huvet Vill oxå ha....

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Bra med verkstäder som bryr sig.. Bra att ha en ros tråd så folk vet om allt bra som finns istället för att bara gnälla på andra... :tummenupp

Gillar dock inte att du har en R1 07 :huvet Vill oxå ha....

Köp köp köp, det finns (nästan) inga ursäkter! :tungan

Jag vill ge dagens ros till Swedie som gör allt för att få min hoj att funka igen.
Thanx darling.

En ros hela helgen för Maverick_ou812 som lånar ut sin hoj till mig för MCK vilse rundan!!! Klockrent givmild o gosig gosse :tummenupp

DAGENS ROS!!!

Den går till Jens Liden på BRIDGESTONE för den otroligt stora hjälpen.. :pannkyss

Dagens ros går till Paul A. Tuch i Texas för att ha sålt mig en framgaffel + nya packningar för en helt överkomlig summa. Inte nog med det, han har tom gått med på att samla ihop resten av mina USA-delar och skickar allt i en enda fin försändelse.

Tror jag ska skicka tillbaka ett paket med lite fina Sverige-saker, dalahäst och godis kanske. :)

Dagens ros går till Paul A. Tuch i Texas för att ha sålt mig en framgaffel + nya packningar för en helt överkomlig summa. Inte nog med det, han har tom gått med på att samla ihop resten av mina USA-delar och skickar allt i en enda fin försändelse.

Tror jag ska skicka tillbaka ett paket med lite fina Sverige-saker, dalahäst och godis kanske. :)

Glöm inte en dosa snus.. :tummenupp

EDIT: Och en Falukorv.. Blommig...

Gött med sånt folk.. :yoparty

Last edited:
Dagens (gårdagens) ROS!!!

Tack till Backlund Racing för all info under pre säsongen och träningarna och direkt från banorna!!

Riktigt snyggt jobbat på Anderstorp dessutom!!! :tummenupp :tummenupp

Dagens ROS går till Oscar H för att ha förmedlat delar!!! TACKAR!!! :tummenupp Riktigt HYGGLO!!!!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard