Dagens ros till Grevensmcdelar.com

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Idag skulle jag packa bussen inför helgens event med Danskarna på Mantorp då jag märker att backen med mina bromsprylar är puts väck :4skrika

Då detta är ett 4 dagars event och jag har dåligt med belägg kvar på cykeln så inser jag att jag inte kommer kunna fullfölja hela helgen då jag jobbar i Norge och inte har någon möjlighet att styra med inköp o.s.v

Skickar ett mail i ren desperation till Richard på Grevens och se på fan man får svar 5 minuter senare på en söndagskväll att det fixar vi :)

Blev så djävla positivt överaskad över att det fortfarande finns folk som är serviceminded när det trots allt handlar om små pengar att dom tar sig tid och hjälper till på en söndag.

Fan det är knappt man får hjälp i butikerna när man besöker dom dagtid ens, Så stor tummen upp till Grevens och Richard. En butik jag kommer handla betydligt mer av i framtiden trots att det kostar lite mer än på Ebay så är sådan här service svår att hitta och den måste man vara rädd om tycker jag!!!

Och kreds till TS som tar upp en sak som är positiv grej om ett ftg!
Detta gör ju t ex att jag som aldrig handlat hos Greven, lätt kommer dra denna serviceandan till minnes vid nästa inköp.

Kan glatt meddela att mitt pkt fanns att hämta ut idag när jag kom hem från jobbet :)

Bussen packad och imorgon blir det Mantorp för hela slanten :banana:banana

Efter att ha haft oväntat besök och blivit av med det mesta inom RR-väg så var säsong 2014 hotad.
Jag slängde ut lite frågor om billig utrustning för någon vecka sedan och dagen efter får jag ett mail från Richard på Grevens att han och Thomas på g38.se går in och hjälper mig!!!

Den mannen fortsätter leverera på ett oslagbart vis!

Tusen tack från en hojbroder till en annan!

1972385_10200942285238685_2015765499_n.jpg

Efter att ha haft oväntat besök och blivit av med det mesta inom RR-väg så var säsong 2014 hotad.
Jag slängde ut lite frågor om billig utrustning för någon vecka sedan och dagen efter får jag ett mail från Richard på Grevens att han och Thomas på g38.se går in och hjälper mig!!!

Den mannen fortsätter leverera på ett oslagbart vis!

Tusen tack från en hojbroder till en annan!

View attachment 400845

Vad fina tapeter du har !

Härligt.
Ett företag som vet vad som krävs för att överleva i konkurrensen med eBay m.fl.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back