Dagens ros, eller "Jag ville aldrig bli SSU-ordförande"

Det roligaste i mitt tycke är om hon...

• Antal röstningar
    0
Beklaga sig över hur illa behandlad man blivit av rättssystemet i några sketna spalter i en gratistidning. Grattis Anna! :lol

Vad jag verkligen är glad för är att en könsrasist lämnar sin höga politiska post, ta gärna med Gudrun till en öde ö och låt kvinnor med rätt verklighetsbild komma till tals.

Människor blir slagna av människor, DET är problemet. Belys inte bara den bråkdel som misshandlade kvinnor utgör. Det är också beklagligt, men bara en delmängd av det verkliga problemet! :fakta

Nästa sak som det här fallet belyser är medias hunger efter smaskiga saker som säljer lösnummer. Inte en tanke på källkritik eller att det ska tåla granskning. Nej ljuger tillräckligt mycket media ihop om samma sak så blir det ju vetenskaplig sanning i dessa sensationsmänniskors hjärnor.

Idag om en minister som varit ett dåligt föredömme genom att inte betala licens eller whatever, imorgon en artikel om tonåringars dåliga vanor och i övermorgon kan jag berätta om Paris Hiltons senaste bantingskur samtidigt som jag betygsätter hennes senaste tröja.

Objektiv media finns inte längre så låt henne skriva i Metro, fantastiskt!:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg