tarmac
Med lem
Beställde för drygt åtta månader sedan en massa prylar till min gammelhonda. Fick en del saker några dagar senare. Nästan två månader senare mejlar jag och frågar hur det går med resten av prylarna. Strax efter det kommer mer delar. Några delar saknas dock fortfarande. Några månader senare hör jag av mig igen och undrar vad som händer. "Restat hos leverantören" får jag som svar. Ytterligare två månader senare meddelar dom att dom inte får tag på sakerna (och tipsar iofs om en handlare som kanske har delarna). Drygt ÅTTA månader har då passerat. Tur att jag inte har bråttom.
Då jag redan betalat för delarna mejlar jag och frågar vad vi skall göra med de pengar jag har innestående. Antingen om de betalar ut dom eller om dom kan ge mig ett bra erbjudande som plåster på såren, och att jag shoppar ännu mer. Får inget svar tillbaka utan blir istället kontaktad av "hon som uppenbarligen har hand om utbetalningar".
Hon skall betala ut mina pengar, men beloppet stämmer inte. Jag skall ha tillbaka mer. Efter ytterligare ett gäng mejl med förklaringar får jag till slut mina pengar... Men ingen bekräftelse efter det sista mejlet.
Vet inte om det är samma personer som driver det nu som innan konkursen, men om så är fallet så förstår jag varför det gick som det gick. Tråkigt men förståeligt.
Då jag redan betalat för delarna mejlar jag och frågar vad vi skall göra med de pengar jag har innestående. Antingen om de betalar ut dom eller om dom kan ge mig ett bra erbjudande som plåster på såren, och att jag shoppar ännu mer. Får inget svar tillbaka utan blir istället kontaktad av "hon som uppenbarligen har hand om utbetalningar".
Hon skall betala ut mina pengar, men beloppet stämmer inte. Jag skall ha tillbaka mer. Efter ytterligare ett gäng mejl med förklaringar får jag till slut mina pengar... Men ingen bekräftelse efter det sista mejlet.
Vet inte om det är samma personer som driver det nu som innan konkursen, men om så är fallet så förstår jag varför det gick som det gick. Tråkigt men förståeligt.