Dagens Pucko!!!

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Du som ca kl19:30 på en svart streetfighter hoj och åkte från rosenhill mot hanninge.

GE FAN I OCH KÖR OM ANDRA HOJAR PÅ INSIDAN NÄR DOM GÅR UT MOT MITTLINJEN INNAN EN HÖGERKURVA!!!
Sen hur du försökte köra om bilen du kom ifatt var inte heller det speciellt snyggt,smart,säkert.....
(Vill helst inte läsa om dig i olyckstråden) :näsblod

Last edited:
Han trodde nog bara att du också raceade och såg att du lämnade en lucka, och då tog han chansen... :rolleyes:

Var inte mig han körde om på detta sätt utan en hoj som låg framför mig.
Trodde fan inte mina ögon. E nog fan det mest korkade jag sett då det gäller mc körning

Last edited:
Var inte mig han körde om på detta sätt utan en hoj som låg framför mig.
Trodde fan inte mina ögon. E nog fan det mest korkade jag sett då det gäller mc körning
Du kan ju trösta dig med att han sitter å skryter för sina polare om hur grym han är på att köra hoj å vilken überfet omkörning han gjorde av nån n00b idag...

Om man är rädd om hojen så tycker jag nog detta är jäkla klantigt.

[YOUTUBE-ID]GVkc9ddTEiU&feature[/YOUTUBE-ID]

Bäste TS (Dagens Troll??) tror du på att berörd "SF-bombare" bryr sig (lr om han ens kunde) skulle bemöda sig att skriva en rad här i denna tråden o be alla hojar han smackat om på insidan EVER, om ursäkt? Ain't gonna happen anytime soon imo.

Mvh. Spök-bombaren

Last edited:
Det kanske dom inte gör men vi får väl hjälpas åt så att dom gör det.

TS, tror du på att berörd "SF-bombare" bryr sig (lr om han ens kunde) skulle bemöda sig att skriva en rad här i denna tråden o be alla hojar han smackat om på insidan EVER, om ursäkt? Ain't gonna happen anytime soon imo.

Mvh. Spök-bombaren

"BigRed sorry om jag inte knöt näven i fickan"
Var självklart inte en ursäkt jag var ute efter. Om nån reagerar å han läser detta kanske han får sig en tankeställare å inte gör samma sak igen.
Köra av vägen för att han håller för hög hastigehet i en kurva e hans egen business.
Men då man tar risken att ta med sig en annan människa i en olycka då e det idiotiskt å bör uppmärksammas

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...