Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är riktigt svag för t ex naturell yoghurt och de flesta andra mjölkprodukter. Men just kesella kan jag aldrig äta som det är, smakar något åt gummihållet. Men något som jag har upptäkt är att om man tinar frysta jordgubbar och mosar dom med banan och blandar med kesella så blir det riktigt gott.crossniklas skrev:2416592Hur smakar Kesella egentligen? Jag är ingen höjdare på att äta vanlig ost direkt ur kylskåpet om man säger så...![]()
Jag har snarare för mig att det ligger nånstans mellan 15-25% beroende på sort.Hsb-Chrille skrev:2417018Kräftor... 80% protein enligt en ytterst osäker källa. Bekräfta (ahah beKRÄFTA) det gärna...
sEiKo skrev:2416513Det var inte så gott, troligen hade jag i för mycket lök. 3st lök 1burk tonfisk och 1förp. kvarg.
Nu rapar jag lök och är skum i kistan.
Lugn skrev:2417093
Varför inte välja en proteinshake istället förresten?![]()
crossniklas skrev:2417548
Förresten, vad kör ni på för proteinpulver.
Aleksander skrev:2417649Proteinpulver är fullt av hormoner...............![]()
Hsb-Chrille skrev:2417018Kräftor... 80% protein enligt en ytterst osäker källa. Bekräfta (ahah beKRÄFTA) det gärna...
Var reportage på rapport eller aktuellt för några år sedan om att många kosttilskott och kreatin innehöll förbjudna substanser. En av substanserna var visst prohormoner.Lugn skrev:2417658ööhh, va?![]()
Det där får du gärna utveckla.
stoffer skrev:2417662
Var reportage på rapport eller aktuellt för några år sedan om att många kosttilskott och kreatin innehöll förbjudna substanser. En av substanserna var visst prohormoner.
Sanningshalt? Vettefan.
Är det samma nu? Vettefan.
Jag vet fakiskt inte, men såhär skriver en på kolozzeum (jag vet, vilken källaLugn skrev:2417665Hur påverkar dessa hormoner kroppen? Är det på nåt sätt skadligt?![]()
Har du något recept?Lugn skrev:2417093Man kan baka muffins på proteinpulver annars.
Jupp. Jag ska prova igen idag fast med lättkeso och med mindre lök.Markus skrev:2417161fy fan
sEiKo skrev:2418558Jupp. Jag ska prova igen idag fast med lättkeso och med mindre lök.
Det var kanska gott i övrigt, kryddas med citronpeppar helst, fast det hade jag inte hemma ska fixa det med.
Jag tycker det är godare än kvarg/kesella, har det som pålägg på mackan. men det är jag det=)Markus skrev:2418595Lättkeso smakar ju riktigt jävla illa i ren form så det kan inte bli annat än flopp igen tror jag.![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |