Dagens poliskår är under all kritik!

:rolleyes:

Haha, ja, aftonbladet har saltat ett moppefjuns historia! Underlaget och editeringen borgar för en sanningshalt på -100%.

Hatta snutten!

titeln får det o verka som om dom körde på honom och smet iväg utan att stanna...aftonbladet e så dramatiska

Jag har förlorat all tillit till media. Som exempel: hur dom vinklar oss i UG och inte bara det utan mycket, mycket som skrivs är fan som hänt extra fast med verkligheten istället för peter jöback.

Men är det första gången media saltar, saltar och saltar. Inget förtroende kvar alls för deras artiklar. Vetefan varför jag ens läste den. Kunde ju lika gärna be min lillebror på 11 år ljuga ihop nåt som jag kunde läsa istället

Inte nog med att du är pucktvåa.
Du tar dessutom Aftonbladet på allvar...

:rofl:rofl:rofl

Hörrö Åsanisse tagga ner lite, tog den artikeln med en näve salt men trotts det tycker jag det är jävligt fel av polisen då man gång på gång läser om hur illa de jobbar ute i vårt samhälle! eller råkar din kille vara polis?:arsele

Hörrö Åsanisse tagga ner lite, tog den artikeln med en näve salt men trotts det tycker jag det är jävligt fel av polisen då man gång på gång läser om hur illa de jobbar ute i vårt samhälle! eller råkar din kille vara polis?:arsele

inte va så känslig. lets kramas och åka ut på våra mopeder i solnedgången med polisen ropandes pågajävlar efter oss :krama

1. Media älskar att hitta minsta MISSTANKE om fel inom statliga myndigheter/personer.
2.När de lyckas, expanderar man dess mikroskopiska storlek till nåt av sällan skådat slag.
3. Tyck "PRINT" och nån lättlurad såsse blir -"jetteförrvånad".

Ungefär som när Knugen körde "hiskeliga 160 knyck på motorvägen", jag antar att det upprörde dig minst lika mycket...

edit; Sen syns det ju att snorisen är kriminell, han hade nyss varit och länsat en stuga i kolonin på sin ratbike mt5. He had it coming.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back