Dagens otips.

Kan även säga att Grillchips och mjölk va inte heller någon direkt kulinarisk upplevelse.

Mackz skrev:
2442527 Haha, med tillräckligt mycket öl är de flesta ragg godtagbara. Så länge de inte är valrossliknande varelser..

Man får göra garderobstricket... be ragget ställa sig i din garderob, kan du då själv kliva in i garderoben och stänga dörren och sedan byta plats där inne så funkar det... Dock så lär nog ragget avlägsna sig från ditt bo när du nämner detta. Men det är bra om man inte är vid sina sinnens fulla bruk utan vid sina fulla sinnens bruk.

flädersaft och tonfiskröra efter träning va ingen höjdare..

Äta kiwi och borsta tänderna med tandkräm med mintsmak efteråt är ingen höjdare.

DrSwizz skrev:
2449532 Äta kiwi och borsta tänderna med tandkräm med mintsmak efteråt är ingen höjdare.

Tvärtom är nog ännu värre. Fan vad grejer kan smaka skit direkt efter man borstat tänderna :näsblod

Man ska inte ta i hästskit med sår på fingrarna.

Varför man ska ta i hästskit överhuvudtaget lämnar jag osagt :tomten

Man ska inte gnugga sig i ögonen efter att ha skurit chilipeppar! Pepparspray släng dig i väggen! :gråta

Man ska inte klia sig i skrevet efter att ha skurit habanero.. har jag hört!! ;) Och så ska man inte äta apelsin och sen dricka mjölk...

en till dålig idé är att som ickesnusare trycka in ett par grovsnus largeportion när man är aspackad.

fråga killen som körde hem mig från norrköping efter en våt afton. Det tog mer än dubbelt så länge att åka hem mot normalt... =D

Borsta tänderna med frisk mintsmak och sedan ta en kall Staropramen 30 sek efter var inte heller så gott....

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage