Ka11e
Ny medlem
Ett tag sen man var där nere nu... ska kanska passa på nästa Onsdag innan helvetet brakar loss

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lika lite som okunniga journalister har på tidningar att göra.EBS skrev:Vad har fram och bakhjulsåkande med streetrace å göra?
EBS skrev:Vad har fram och bakhjulsåkande med streetrace å göra?
daemon skrev:Är det någon som har denna dom från 2002?
furiousrage skrev:haha De drar fram och tillbaka på vägen. När vart det olagligt?
Jag har den i originalutförande ..........daemon skrev:Är det någon som har denna dom från 2002?
Ka11e skrev:Ett tag sen man var där nere nu... ska kanska passa på nästa Onsdag innan helvetet brakar loss![]()
LocDog skrev:Såg i artikeln att det stod att en Hovrättsdom från 2002 slagit fast att det inte framhjuls- eller bakhjulsåka kunde betraktas som vårdslöshets i trafik??
Såg jag rätt eller är jag fortfarande lite för morgontrött? Är det alltså tillåtet?![]()
Min tanke med, riktigt dåligt skrivet....furiousrage skrev:De va tamejfan den sämsta skrivna artikel jag har läst i hela mitt liv!
Snacka om att tappa sakfrågan, vem fan kör på bakhjulet frivilligt i ett streetrace?
Och om man nu gör det på en flygraka så spelar det väl ingen roll så länge det inte e biltrafik eller för all del flygtrafik samtidigt!
haha De drar fram och tillbaka på vägen. När vart det olagligt?
Sålänge du inte kör för fort och det är kontrollerat får de svårt och fälla dig.LocDog skrev:Såg i artikeln att det stod att en Hovrättsdom från 2002 slagit fast att det inte framhjuls- eller bakhjulsåka kunde betraktas som vårdslöshets i trafik??
Såg jag rätt eller är jag fortfarande lite för morgontrött? Är det alltså tillåtet?![]()
Håller med dig Mr K men om man wheelar mitt i en folkmassa eller mitt i stan så kan man nog åka dit för vårdslöshet iallafall.Mr K skrev:Sålänge du inte kör för fort och det är kontrollerat får de svårt och fälla dig.
Är man skicklig kan man ju inte vara vårdslös.
Hittade tråden med min dom och scannat domslutMr K skrev:
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph