Dagens m1ckebild..

Kan du inte få sponsring... måste ha nytt ställ mm nu när du e på så mkt foton... för att inte tala om hojen m1cke!

...jag kan lära dig att putsa den! :D

Håller på med förhandlingar med Yamaha center.. Vi är en bit ifrån varandra, de erbjuder 2st nya storsmäll rettor men jag kräver tre.. Blir kanske så att man får byta märke..:gnissla

Coolt.. Privatkurs?:brynad

Självklart åker jag.. Vad annars?

Från igår av UltraMarine

25183954.jpg

Det där är bara en sån tur du kan köpa för 200 spänn. Åk ned till Rosen så finns det en kölappsmojäng. Ta en lapp, vänta på din tur och sen får du åka tur och retur. Dessutom ingår en bild från fotokurvan med obligatoriskt knäskrap. Du vet, som på Grönan och fritt fall.

Det som är en smula oroväckande är att vi kanske ser slutet på en lovande rejskarriär. Alla kommer väl ihåg det finska backhoppningsunderbarnet Matti Nykenän (nej jag kan inte stava på finska). Han slutade sin karriär som alkad strippa och knivvåldsman. Och att då se en legend tvingas köra vanliga människor på Banan är sorgligt.

Men govänner, vil ni åka så boka er plats på www.jagvillåkabult.se. 10% internetrabatt och signerat idolkort.

Det där är bara en sån tur du kan köpa för 200 spänn. Åk ned till Rosen så finns det en kölappsmojäng. Ta en lapp, vänta på din tur och sen får du åka tur och retur. Dessutom ingår en bild från fotokurvan med obligatoriskt knäskrap. Du vet, som på Grönan och fritt fall.

Det som är en smula oroväckande är att vi kanske ser slutet på en lovande rejskarriär. Alla kommer väl ihåg det finska backhoppningsunderbarnet Matti Nykenän (nej jag kan inte stava på finska). Han slutade sin karriär som alkad strippa och knivvåldsman. Och att då se en legend tvingas köra vanliga människor på Banan är sorgligt.

Men govänner, vil ni åka så boka er plats på www.jagvillåkabult.se. 10% internetrabatt och signerat idolkort.

Kanske en lukrativ verksamhet om än något säsongsbetonat. På vintern blir det kanske jagvillhabult.se :rofl

• Gilla
Reaktioner: tcg

Och likt Grönan kan det även bli lite fritt fall, allt beroende på dagsform... 10% av alla intäkter kommer att gå raka vägen till triumph fabriken så att även de ska få råd att börja göra motorer med fyra cylindrar.. :krama

Jag vill på en gång dementera till alla i Fan Cluben att rejskarriären ej är i fara!

Jag vill passa på att påminna om att det från och med nu också kommer hållas kurser varje onsdag på bulten hur man gör ett snyggt posörskrap i forokurvan, bara att betala in startavgiften på 3500kr till Saeco.

Micke 5/8

Gubblasses Bild.

Bifogat

• rhhhh.JPG
    rhhhh.JPG
    57.9 KB · Visningar: 155
Last edited:
Micke 5/8

Gubblasses Bild.

Men asså allvarligt m1cke... Nu ser ju bilden så där äckligt skarp ut igen.. hojen - skarp, bakgrunden - skarp.. Kan ju inte tyda på annat än att du kör lugnt o harmoniskt även fast jag inte är med!! Tänk på karriären föhilvite!! Haha...

Men asså allvarligt m1cke... Nu ser ju bilden så där äckligt skarp ut igen.. hojen - skarp, bakgrunden - skarp.. Kan ju inte tyda på annat än att du kör lugnt o harmoniskt även fast jag inte är med!! Tänk på karriären föhilvite!! Haha...

Men va fan.. :( du sa ju att du skulle vara tyst om det där..

Här går det jääättefort :D

JA! Minst 250kmh!! Skulle ni andra köra sådär skulle ni köra ihjäl er direckt!!11:glömdet

Tro det eller ej men det är faktiskt han.. Försöker gömma sig på annan hoj men ack fastnade ändå...

Bilden tagen av Hoztic 090807

Bifogat

• IMG_0611.jpg
    IMG_0611.jpg
    126.8 KB · Visningar: 262
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...