Dagens m1ckebild..

"äkta" m1ckeautografer kan köpas av mig. Eller så skriver ni bara ut den här bilden å skickar en femhundring :tummenupp

Men du är väl toppen, PM:a ditt kontonummer så kirrar jag det ;) Jag som själv jagat denna men nu behöver jag ju inte det längre.. Jag har autografen!! Haha.. Tack!

"äkta" m1ckeautografer kan köpas av mig. Eller så skriver ni bara ut den här bilden å skickar en femhundring :tummenupp

:tummenupp

har skrivit ut 300 stycken - reas ut i fotokurvan nästa onsdag för endast 10kr

@: saeco12 - känn dig blåst - inte en spänn in på ditt konto:D:D

:tummenupp

har skrivit ut 300 stycken - reas ut i fotokurvan nästa onsdag för endast 10kr

@: saeco12 - känn dig blåst - inte en spänn in på ditt konto:D:D

Tusan oxo, ja kanske kan hinna med de innan ja ska hem o packa väskan o dra utomlands. kanske kan boka en? kan pröjsa en tjuga för den?:banana

Last edited:
me risk av på hopp från alla men varför inte visa var skåpet ska stå på en bana än att körta samma sträcka varje gång?

kommer igentligen bara sluta me de ligger nåt på vägen som inte brukar vara där o sen e de kört direkt,fan de e ju billigt att köra bana

Last edited:
me risk av på hopp från alla men varför inte visa var skåpet ska stå på en bana än att körta samma sträcka varje gång?

kommer igentligen bara sluta me de hr latt tigger nåt på vägen som inte brukar vara där o sen e de kört direkt,fan de e ju billigt att köra bana så häng på nu

Ingen aning vad du skrev men finns det en bulten-formad bana där ute?

Du kan få en gratis av mig, stal den av M1cke sist, när han låg och flämta med rettan i rumpan på Hyndan.:D (Hann inte med som vanligt):tungan
Tusan oxo, ja kanske kan hinna med de innan ja ska hem o packa väskan o dra utomlands. kanske kan boka en? kan pröjsa en tjuga för den?:banana

kommer igentligen bara sluta me de hr latt tigger nåt på vägen som inte brukar vara där o sen e de kört direkt,fan de e ju billigt att köra bana så häng på nu

Skrev du på dialekt? :va

...kan intyga att M1cke även kör bana en hel del...samt att han använder huvudet när han kör!

M1cke... får jag en autograf for free nu :Bugar

Jag lyckades plocka av honom lite navelludd när han sov i stugan utanför Gälleråsen. Nån som vill köpa ett gram eller två? Priset är 300:- per gram!

24g15bt.jpg

ieji89.jpg

20iidm8.jpg

Jag har lite olja på fingrarna från hans R1:a!! Någon som vill se :D

:D

Alla som åkt bakom m1cke har en tunn tunn film av olja över kropp och båge ... och visste ni att det det inte skiljer så många månader i ålder på m1cke och hans moppe :fakta

Glömde: Najsiga bilder GubbLasse :tummenupp

Blir ju bara svårare o svårare för Mick1 att få knäskrap han har ju slipat bort HELA hans knäpuck :P Snart börjar han nog verkligen KNÄskrapa :S

Kan du inte få sponsring... måste ha nytt ställ mm nu när du e på så mkt foton... för att inte tala om hojen m1cke!

...jag kan lära dig att putsa den! :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...