Dagens m1ckebild..

3726993709_b275c71099_o.jpg

Och nu är han avslöjad ... hojen går på el :tuttar För när batteriet tog slut stannade raketen. Tur att Dema2 hade ett extra i akterkutsen på sin gammelgixer :tummenupp
:rofl:rofl Ja hur skulle det gå på körningarna om inte Hyndan släpa verktyg och Dema2 har reservdelar:va
:blah

Jag bjuder på den ;) .. va inte ens ute igår ... men snart så ska jag ochså ha ett hack till i micekplåtarbältet :tungan

Ja vad gör man utan fan cluben:tummenupp:krama När supportbussen från yamaha är för långt bort ryker servicehojarna in!

Jag kan även meddela till mina fans att ett nytt batteri bara hjälpte tillfälligt, höll på att bli stående på banan idag..:mad:

Ja vad gör man utan fan cluben:tummenupp:krama När supportbussen från yamaha är för långt bort ryker servicehojarna in!

Jag kan även meddela till mina fans att ett nytt batteri bara hjälpte tillfälligt, höll på att bli stående på banan idag..:mad:

Vafan har hänt nudå? :P Kan ju inte va ditt bromslyse som drar slut på batteriet liksom..... ;) :tuttar

Nja det blev 2 bilder iallafall på dig idag.:)

2z4co5s.jpg

6tlrmb.jpg

Last edited:
:tummenupp:tummenupp:tummenupp
tycker det var kanonbilder nästan allihop !
jag saknas men jag får väl skylla mig själv antar jag,la mina 3 varv vid elvatiden - för tidigt för fotofolket:va

/dennis

Fick några bilder på micke idag, vi snackade ju en stund så jag får väll lägga upp det som blev.

http://picasaweb.google.se/Nynasbusan/Bulten20090718#5359918441030165410
http://picasaweb.google.se/Nynasbusan/Bulten20090718#5359918491527788066
http://picasaweb.google.se/Nynasbusan/Bulten20090718#5359919014524783042

Sen fick jag väll ungefär 35 bilder på grabbens bakdäck..........inte för att jag säger att han kör fort........men jag är ju nybörjare.

Äsch, ni fotografer är alldeles för hårda mot er själva! Jag mfl. är supernöjda bara man kan tyda vem det är på bilden:) Tack så jättemycket! Var trevligt att stå och prata en stund:)

Gnutten, var en jäkla tur att man tog sig tid hemma och tvätta hojen innan man åkte:D

Tack Tobbe! Fina pics:)

Jo en webcam tycker jag är på sin plats.. Saeco, du är ju ansvarig för marknadsföringen. Fixa!

3726993709_b275c71099_o.jpg

All denna hysteri om denna M1cke, trodde för ett ögonblick att han hängde över hojen och skrev autografer till alla andra åkare :rofl

Live i ericsson globe 2011 med 12000 skrikande :tuttar *asgarv*
Jaja, ska med spänning följa denna mans karriär :tummenupp

Folk har jagat honom och ställer så gärna på kö.. När blir nästa tillfälle för autografer?? Hahaha

"äkta" m1ckeautografer kan köpas av mig. Eller så skriver ni bara ut den här bilden å skickar en femhundring :tummenupp

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    27.1 KB · Visningar: 59
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen