Dagens m1ckebild..

Micke .. vi väntade på dig i evigheter idag men du dök inte upp .. vi hade tillrest folk från Märsta för att få dagens Mickebild :rolleyes: men ack så snuvade alla blev ..

Micke .. vi väntade på dig i evigheter idag men du dök inte upp .. vi hade tillrest folk från Märsta för att få dagens Mickebild :rolleyes: men ack så snuvade alla blev ..

Men.. Jag var ju där!:( Hmm, vi måste synka det här med tider lite bättre tror jag;)

@Gustav1: Minneslunden har jag inga planer på att hamna i. Nu ska jag göra ett försök att vara seriös i det jag skriver. Ibland går det fort när jag åker, men hela tiden med full kontroll. När jag kör har jag alltid marginaler i min körning. Jag gör vad jag kan för att minimera riskerna när jag åker, men jag är fullt medveten om att det kanske inte räcker en dag.

Brukar man inte säga att det finns två sorters hojåkare, de som har kört omkull och de som kommer?:hihi

Jag vet att det kan skita sig, har varit bland de första till fyra olyckor på bara en och en halv vecka. Som tur är har det gått förhållandevis bra i dessa olyckor, men det sätter sig ändå lite i hjärnan..

Precis, jag förväntade mig stordåd från Micke (som jag hört om först när jag var där). Istället höll jag på att bli påkörd av en wanna-be Micke.

bhheh1.jpg

Snyggt Lasse.. Tack:krama

Men det är två saker jag inte gillar.. bilden är så jäkla skarpt och fin så det ser ju ut som att det går i 50! (men det kanske gör det:va), och nu måste jag tvätta hojen tills nästa gång för att slippa skämmas!

du får väll sätta en display på fronten som visar hur fort du kör ;)

Snyggt Lasse.. Tack:krama

Men det är två saker jag inte gillar.. bilden är så jäkla skarpt och fin så det ser ju ut som att det går i 50! (men det kanske gör det:va), och nu måste jag tvätta hojen tills nästa gång för att slippa skämmas!

Haha, hur kommer din begagnatannons se ut när det är dags att sälja?

"Fin Yamaha R1
Nu ska pärlan säljas. En försiktig ägare. Endast körd på helgerna. Aldrig bankörd.
Däcken är nästan helt nya, har gått 36 mil och är bara lite slitna allra längst ut på kanterna. Oljan är bytt för 50 mil sedan så det är nog snart dags igen. Racebelägg fram som fungerar jättebra vid upprepade hårda inbromsningar från över 300 km/h."

:gnissla:D:tummenupp:banana

Kan du inte lägga in någon from av kod i säljannonsen så man vet vilken hoj det är? :tungan

Last edited:
Hahahah:D:tummenupp

När jag har fegkört den klart kommer den att ställas ut nere på Rosenhill så att alla ska få se den, provsitta och ta idolbilder osv..
:tungan

Fast du glömde, "Fler bilder kan mailas" :hihi

När man står o fotar på Bulten ser man väldigt många körstilar. Man ser osså vilka som har "öga" för spårval o folk som bryter vilt.
M1cke hör helt klart till de som kör snyggt o städat. Och därmed förhoppningsvis med mer marginal än många andra. Men jag tycker nog du(Micke) o andra ska ha ytterligare lite marginal. Jag fotar er gärna ett tag till.
Ta't lugnt. :)

Hahahah:D:tummenupp

När jag har fegkört den klart kommer den att ställas ut nere på Rosenhill så att alla ska få se den, provsitta och ta idolbilder osv..
:tungan

Fast du glömde, "Fler bilder kan mailas" :hihi

Hehe, nice!

Jo, "Fler bilder kan mailas, kontakta SH.com, de som har hand om lokala fartkameror eller boende längs Bulten!"

Låter bra :tummenupp . Vi kanske syns imorr'n efter 18 nå'n gång :)

Edit: blir nog senare för min del...stressar så gott jag kan..kan bli så att jag får varva över 4000 imorrn för första gången.

Last edited:
När man står o fotar på Bulten ser man väldigt många körstilar. Man ser osså vilka som har "öga" för spårval o folk som bryter vilt.
M1cke hör helt klart till de som kör snyggt o städat. Och därmed förhoppningsvis med mer marginal än många andra. Men jag tycker nog du(Micke) o andra ska ha ytterligare lite marginal. Jag fotar er gärna ett tag till.
Ta't lugnt. :)

Instämmer, har blivit från åkt av m1cke många gånger, men det ser så lätt och lugnt ut när han kör :tummenupp

:ligga :tuttar

Eat this GubbLasse och Conseal: Idag var det JAG som fick m1ckebilden :arsele

3726993709_b275c71099_o.jpg

Och nu är han avslöjad ... hojen går på el :tuttar För när batteriet tog slut stannade raketen. Tur att Dema2 hade ett extra i akterkutsen på sin gammelgixer :tummenupp

Haha,,ja, jag stod på Bulten o väntade ,,men ingen m1cke :(

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...