Dagens m1ckebild..

vem fan e micke:va
är det nåt såndäringa stockholmssyndrom??

(ir mode on)
Jo. Vi vill gärna ha nån att se upp till .och nu när GR är ute ur leken så har m1cke ställt upp som fixstjärna..
:)

La du märke till att det bara blev en förbi passering? Hade fått förvarning av Piff och Puff att du stod där och när du fotar räcker det med ett varv för en bild:tummenupp Trevligt att träffas igen:)

Jag misstänker att jag vet vilka Piff och Puff är. :)

Är det så att den ena av dom kör runt på Shrek?

Vill passa på be om förlåtelse till m1cke då jag i tisdags lånade bulten vägen en stund :tungan . Å självklart fick man upp ägaren av vägen i röven direkt :arsele

Jag misstänker att jag vet vilka Piff och Puff är. :)

Är det så att den ena av dom kör runt på Shrek?

Japp, och båda har så dåligt omdöme att de åker runt på kwacker helt frivilligt:dummer

Vill passa på be om förlåtelse till m1cke då jag i tisdags lånade bulten vägen en stund :tungan . Å självklart fick man upp ägaren av vägen i röven direkt :arsele

Haha, så det var dig jag låg bakom? Ja, man var ju tvungen att kolla så att det inte var nått drägg eller annat löst folk som lånade banan:krama

haha nä har gjort mitt på den vägen:D

mena inget illa men det brukar ofta sluta så när man får upp lite fart på en väg man gillar:gnissla

Tog inte illa upp.. Men man ska väl inte kasta sten i glashus? Om jag inte minns helt fel har du förbrukat några hojar:krama

Tog inte illa upp.. Men man ska väl inte kasta sten i glashus? Om jag inte minns helt fel har du förbrukat några hojar:krama

Preeecis, och därmed ville han kanske dela med sig av sin...visdom.
Se till så du inte hamnar i minneslunden bara!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien