Dagens Lycka!!!

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
När jag kom hem från jobbet idag så kom jag på att jag inte kollat min bong från V75 i helgen, lat som man är så gick jag till affären för att kolla den.
På det blev jag 20 000 drygt rikare.. Fan 7 rätt men ändå dålig utdelning. Men jag hade bara spelat för 50 spänn så för min del kändes det kanon!!!!! :banana :rofl :hihi

Swedie kan du flytta den här tråden såg att jag råka lägga den fel, bör nog ligga under Överflödiga Diskussioner
//Tack

Last edited:
Grattis.

Själv blev det lite av ett antiklimax igår

Farsan ringde och sa att vi hade vunnit 2500 på jokern. Brorsan skriver alltid av jokern och sen godkände betalningen över nätet

Igårkväll ringde brorsan efter att ha bråkat med SvenskaSpel. Inte en enda jävla siffra stämde överens med det som brorsan skrivit ner och han va duktigt förbannad på dem och ska aldrig mer spela online.

Kul för dig iaf, hoppas du köper dig själv en fin julklapp ;)

/oXydex

Jag har bett swedie flytta den så det inte ska bli tjaffs :)

senaste trisslotten var jag jävligt nära, hade två klöver! Jag är jävligt bra på att skrapa trisslotter så jag får det ganska ofta. Nästa gång måste jag ju vinna!

Back