Dagens Linda Rossing

Jag betalar helldre ett par (större)bröst än att en människa ska gå ner sig mera i missbruk. Fast om det gäller vård av en missbrukare så kan nog brösten vänta.
Dessutom finns det kvinnor som har haft cancer och får ett par nya tuttar, helt OK.

Ja, vad ska man säga.
Men det är väl lika bra att dom får sjukskriva sig, vet inte hur många icke-hojåkare som tycker att vi ska få sjukpenning för våra hojrelateradeskador heller. Förmodligen inte allt för många...

Kvinnan är ju pinsam. Förväntar hon sig att folk ska känna någon sympati med henne när hon inleder sitt "kändisskap" genom att ha sex i direktsänd TV, för att sedan gå ut med att hon och hennes son är bostadslösa så är hon rätt fel ute.

Chefen Alabama skrev:
Ja, vad ska man säga.
Men det är väl lika bra att dom får sjukskriva sig, vet inte hur många icke-hojåkare som tycker att vi ska få sjukpenning för våra hojrelateradeskador heller. Förmodligen inte allt för många...

Vettig tanke! Annars tycker jag väl att de kan ta ut semester men jag anser dock att detta är att jaga småpotatis i sammanhanget finns mycket viktigare utgifter som staten har som man kan spara in på.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back