Dagens Linda Rossing

Jag betalar helldre ett par (större)bröst än att en människa ska gå ner sig mera i missbruk. Fast om det gäller vård av en missbrukare så kan nog brösten vänta.
Dessutom finns det kvinnor som har haft cancer och får ett par nya tuttar, helt OK.

Ja, vad ska man säga.
Men det är väl lika bra att dom får sjukskriva sig, vet inte hur många icke-hojåkare som tycker att vi ska få sjukpenning för våra hojrelateradeskador heller. Förmodligen inte allt för många...

Kvinnan är ju pinsam. Förväntar hon sig att folk ska känna någon sympati med henne när hon inleder sitt "kändisskap" genom att ha sex i direktsänd TV, för att sedan gå ut med att hon och hennes son är bostadslösa så är hon rätt fel ute.

Chefen Alabama skrev:
Ja, vad ska man säga.
Men det är väl lika bra att dom får sjukskriva sig, vet inte hur många icke-hojåkare som tycker att vi ska få sjukpenning för våra hojrelateradeskador heller. Förmodligen inte allt för många...

Vettig tanke! Annars tycker jag väl att de kan ta ut semester men jag anser dock att detta är att jaga småpotatis i sammanhanget finns mycket viktigare utgifter som staten har som man kan spara in på.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...