Dagens lek, varning för stora bilder

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Håll till godo, ett litet axplock av dagens bus.
Har bara klippt lite i bilderna för att inte få med så mycket bakgrund.
Annars har jag hållt dom i orginal kvalle så att ni kan spara dom själva, så slipper jag maila runt dom.

EDIT: jag har packat alla bilder ".rar", vill ni ha alla orginal så e det bara att PM:a (ca 80MB)

Inga superfoto, men det tar sig,men några hyffsade bilder blev det väl idag.

Yappe, Skutte dubbel wheelie
dubbelhjul.jpg

....och igen
dubbelhjul2.jpg

Dagens svåraste objekt fastnade minsann också..Roj
rojbhjul.jpg

Skutte
skuttebhjul.jpg

Skutte testar bakslang igen
skuttebhjul2.jpg

WW hjular gött
wwbhjul.jpg

Nice
wwbhjul2.jpg

Smoke.....we like
WWburn.jpg

Yippie.....äh förlåt...Yappe
yappebhjul.jpg

Yappe igen
yappebhjul2.jpg

Yappe fjälla
yappefjalla.jpg

Last edited:
Kanon bilder ju. . . . tar gärna bilderna i rar format enligt ovan :tummenupp

Glenning skrev:
Och varför skulle den inte komma?

Jag tycker det har blivit så mycket gör inte si eller gör inte så på sporthoj, dock inte så mycket i vår lilla hörna än.
Att köra i över +100km/h igenom småbyar med lekande barn, reagerar nån?
Att göra några wheelies i jeans, då skall det hackas på folk.

Bara mitt tycke iofs :)

Henke skrev:
Jag tycker det har blivit så mycket gör inte si eller gör inte så på sporthoj, dock inte så mycket i vår lilla hörna än.
Att köra i över +100km/h igenom småbyar med lekande barn, reagerar nån?
Att göra några wheelies i jeans, då skall det hackas på folk.

Bara mitt tycke iofs :)

Kan ju tänkas att man bryr sig om sina närmaste vänner? Men jag antar att i detta forum är det också fel. Jag ber om ursäkt. :Bugar

Glenning skrev:
Jag ber om ursäkt. :Bugar

Är väl bra att man bryr sig om folk, men då skall du nog försöka få dom att sluta "tok köra" istället för att "busa" i jeans.
Du behöver inte be om ursäkt, tycker bara att man fokuserar på "fel" saker ibland.

Alla har ju rätt att tycka...även du :pannkyss

Last edited:
Henke skrev:
Är väl bra att man bryr sig om folk, men då skall du nog försöka få dom att sluta "tok köra" istället för att "busa" i jeans.
Du behöver inte be om ursäkt, tycker bara att man fokuserar på "fel" saker ibland.

Alla har ju rätt att tycka...även du :pannkyss

Ok.... Då vänder vi på allt som vanligt.

"tok köra" och busa är vad vi håller på med. Jag vet också att det inte är helt OK eller ofarligt, men vi gör det för att vi tycker om det. Så långt är vi överens antar jag. Jag tror inte vi kommer att sluta göra det heller, inte ens med hjälp av polisens filmer. Min uppfattning är (jag tycker) att vi gör det så säkert som möjligt inte att vi skall sluta göra det vi tycker om att göra.

Om det nu uppfattas som om jag hackar på någon och att jag är obekväm tar jag gärna den smällen. Jag tycker också att trådar om hur vi kan göra för att öka säkerheten (utan att för den delen sluta köra hoj på det sätt vi gör) är ofantligt mycket trevligare att läsa alla R.I.P och vem körde ihjäls sig här. Det är alldeles för få sådana trådar, men jag antar att det är jobbiga frågor speciellt när det är svårt att motivera varför vi kör som vi kör.
Kungen gjorde en del försök förra året med att få oss ut på BKK. Jag tror inte han försökte hacka på oss och säga att vi körde dåligt utan av omtanke. Sen så kanske han gjorde det lite mer diskret än vad jag gör.

Over and out från dagens moraltant. :D

Jag tycker om dig också Henke. :krama Dessutom bryr jag mig om dig också. :tummenupp

YappE skrev:
Hmmmmm...

E det ända gången man får höra av dig ? När du ska woff'a :va

Kan ju kanske höra av dig när du ska ut o ta en öl ... kanske :tummenner

Var väl inte så länge sen vi pratade tycker jag. 8 ggr om dagen pratar jag inte med någon. Var väll heller inte så lång tid sedan vi satt och kollade film hemma hos dig. :confused: Sen att jag inte var med i helgen beror på att jag inte var hemma. Kunde kanske svarat i telefon och släppt in dig sist gång du var här. :( Jag är mycket ledsen för det. Var mitt uppe i ett mycket viktigare samtal.

Woff'a. Jaja, jag skall sluta vara rädd om dig. Jag vet att du är medveten om dom risker du tar och att du tar ansvar för det själv. Jag skall sluta.

Jag tar gärna en öl med dig. Vi får väl försöka dra igång en fredagsöl efter jobbet. Det har jag saknat på sistone. :)

Kram lilla bubben

Vi bryter här.
Det blir bara fel att "diskutera" sådana här saker på ett forum.
Titta bara på Ketogans Sjöbo stunt tråd

Åter till bilderna.

Tack för kommentarerna :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back