dagens låt

Idag skriver jag min sista uppsats för terminen o lyssnar på Disturbed - Land of Confusion, från deras senaste album Ten thousand fists :yoparty

EDIT: Nu är det Anouk - Nobody's Wife, live på mtv. GRYYM!

Last edited:
Dagen i ära spelar jag Ana - Don't cry for pain
i väntan på att jag ska iväg och sätta en titanstav i tungan.. :eek: :crash :näsblod

Zandrah skrev:
2202629...
i väntan på att jag ska iväg och sätta en titanstav i tungan.. :eek: :crash :näsblod
Jag kanske inte ska berätta hur det känns när man vaknar första natten för att tungan inte längre får plats i munnen? :hihi

Dagens låt är In Flames - Crawl through knives :rock

newstead skrev:
2203096 Jag kanske inte ska berätta hur det känns när man vaknar första natten för att tungan inte längre får plats i munnen? :hihi

och dead end feat (lisa miskovsky) :yoparty :yoparty

BTW så är hon singel :slicka

newstead skrev:
2203096 Jag kanske inte ska berätta hur det känns när man vaknar första natten för att tungan inte längre får plats i munnen? :hihi

Jag lär nog märka hur det känns.. För nu är det fixat :hihi Gjorde inte ont alls, gjort på en millisekund ju.

Nu ska jag lyssna på Raised Fist - Breaking me up och äta nyponsoppa.

Zandrah skrev:
2203362 Jag lär nog märka hur det känns.. För nu är det fixat :hihi Gjorde inte ont alls, gjort på en millisekund ju.

Isglass kommer vara godare än nånsin nu... :hihi

Zandrah skrev:
2203362 Jag lär nog märka hur det känns.. För nu är det fixat :hihi Gjorde inte ont alls, gjort på en millisekund ju.

Hmm, jag är skeptisk. Infektion - tungan ramlar av. Operation - ramlar ur och sätter sig på tvären i luftvägarna, du dör. För att inte tala om hur kul det blir om vi någonsin måste köra dig genom en magnetkamera. Du har väl sätt hur en kameleont ser ut? :D

Dagens spår = Ozzy, prince of darkness - I just want you.

Kjelle skrev:
2208322 Hmm, jag är skeptisk. Infektion - tungan ramlar av. Operation - ramlar ur och sätter sig på tvären i luftvägarna, du dör. För att inte tala om hur kul det blir om vi någonsin måste köra dig genom en magnetkamera. Du har väl sätt hur en kameleont ser ut? :D

Dagens spår = Ozzy, prince of darkness - I just want you.

Haha, vad alla försöker skrämmas! Låt mig o min tunga vara ifred :tungan

Jag lyssnar på diverse blandat idag, t.ex Social Distortion - Angel's wings (sååå bra)

Back