dagens låt

Stefan skrev:
Går inte att lyssna på lokalradio när man kör. Blir bara ett jävla hoppande, och så kan de ju knappt snacka när man närmar sig Charlottenberg eller nån annan halvnorsk håla
har du iofs rätt i... då är det väl musiken på truck fiken som har satt sig på hjärnan... :D

Slänger in Black Sabbath - War Pigs som dagens kulturinlägg... :yoparty

Jag forsätter med mina kulturinlägg och idag blir det än klassiker med ett av sveriges tyngsta band, nämligen Mustasch och deras Homophobic/Alcoholic...Rock on... :rock

anol70 skrev:
Jag forsätter med mina kulturinlägg och idag blir det än klassiker med ett av sveriges tyngsta band, nämligen Mustasch och deras Homophobic/Alcoholic...Rock on... :rock

du är en riktig kulturprofet du :Bugar

Idag drämmer vi till med lite gammal hederlig 80-tals hårdrock, inget mindre än Accept - Balls to the Wall, jag tycker vi kan vara generösa och slänga in hela skivan...:rock

anol70 skrev:
Idag drämmer vi till med lite gammal hederlig 80-tals hårdrock, inget mindre än Accept - Balls to the Wall, jag tycker vi kan vara generösa och slänga in hela skivan...:rock

det är äkta kultur det... London leatherboys... :yoparty

Mr Vader skrev:

Aah, Johanneshov -84. Det var tider det......

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman