Dagens konstaterande

hold youre horses! "Gamlingarna" är fortfarande bara medelålders trötta män så dom har halva livet kvar att jaga bort ungtuppar.

...börjat sukta efter lammkött? :va

hahaha..... nää, jag har min gubbe. skulle aldrig byta ut honom för nått lammkött. ;) :)

Nej, det handlar om att alla kommit i den där ploppa-unge-åldern. Du vet, förr var det hoojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, wroooom, o massa stek-bilder på hoj. Fyllefoton och snuskprat. Nu är det bara massa gogogaga bäbädada över allt.

:hihi

Sådär säger du bara för att du själv är barnlös. Vänta bara..... :hihi

Jag har ju både kille och tjej, tvillingar.

Tjejer är bättre, jag spolar alltid barnen under kranen och vaskar av med handen. Då är tjejens invecklade organ lätt att hålla rent. Visst killens utvecklade organ är lätt att hålla rent, men brandslangen spolar ibland.
Ligger blöjan minsta fel så blir man blöt när han pinkar.

Försöker lära grabben pinka på komando. Lyckas ganska ofta nu förtiden. (4v gamla är dom)

Grattis, måste vara intressant med tvillingar! Är det första barnen?

Grattis, måste vara intressant med tvillingar! Är det första barnen?

Tack!
För mej är det första. Tjejen har en 7åring sedan tidigare.
Är dock inte novis på barn, syrrans ungar är som mina egna. Så jag har bytt några blöjor I mina dagar ändå.

Det är ungefär samma lotteri när man klickar på trådar i Överflödiga Diskussioner.
Den här tråden var ingen hård plutt direkt, hade jag velat veta allt om bajsblöjor hade jag väl umgåts med familjen isf att hänga på SH...

Det är ungefär samma lotteri när man klickar på trådar i Överflödiga Diskussioner.
Den här tråden var ingen hård plutt direkt, hade jag velat veta allt om bajsblöjor hade jag väl umgåts med familjen isf att hänga på SH...

Tråden handlar om dagens konstaterande. Sen att jag råkade inleda den med mitt konstaterande om bajs var nog mest en slump.

Världen är dimmig.

Irriterande, tidsödande och kanske inte just Dagens konstaterande utan mer en generell notering.

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...