Dagens indier

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Ganska ofta ser man att det samlas hojar på eller ikring Medborgarplatsen, el Stockholmo.

Om man, när man har varit ute och lekt, känner sig hungrig så kan jag efter gårdagens provsmakning varmt rekommendera en indisk restaurang som heter Chili & Koriander och som ligger på Åsögatan 96.

Grym Korma, helt underbara Masala-rätter och väldigt trevlig och kunnig personal. Och relativt billigt.

Gå dit. Undvik att falla för frestelen att slinka in på Tre Indier. Den är inte alls i samma klass.

Lime skrev:
Ganska ofta ser man att det samlas hojar på eller ikring Medborgarplatsen, el Stockholmo.

Om man, när man har varit ute och lekt, känner sig hungrig så kan jag efter gårdagens provsmakning varmt rekommendera en indisk restaurang som heter Chili & Koriander och som ligger på Åsögatan 96.

Grym Korma, helt underbara Masala-rätter och väldigt trevlig och kunnig personal. Och relativt billigt.

Gå dit. Undvik att falla för frestelen att slinka in på Tre Indier. Den är inte alls i samma klass.

Då kan jag i samma veva passa på att varna för det lilla ståndet mitt i MP som serverar Gyros å grejjer där. Tog en "nattamacka" där i Lördags å har inte kunnat äta nåt sen dess. Har bara spytt å spytt å spytt å spytt... :mad:
Bokstavligen...

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...